Podívejte se na nejmladší tramvajovou trať v Praze. Bude velmi tichá
http://technet.idnes.cz/podivejte-se-na-nejmladsi-tramvajovou-trat-v-praze-bude-velmi-ticha-1p3-/tec_reportaze.aspx?c=A110829_184626_tec_reportaze_rja
Mimochodom, 260-metrové predĺženie a celkovo 1300 metrov v podstate nanovo vybudovanej trate bolo financované z Eurofondov...
http://technet.idnes.cz/podivejte-se-na-nejmladsi-tramvajovou-trat-v-praze-bude-velmi-ticha-1p3-/tec_reportaze.aspx?c=A110829_184626_tec_reportaze_rja
Mimochodom, 260-metrové predĺženie a celkovo 1300 metrov v podstate nanovo vybudovanej trate bolo financované z Eurofondov...
Vladimír
1/ Nerozumiem, aká nejasnosť je pri zastávkach na znamenie. Zastávka na znamenie je normálna zastávka, akurát na nej platia osobitné ustanovenia, ktoré umožňujú vodičovi za presne definovaných podmienok na nej nezastaviť. Nechápem, aký to má súvis s tarifou a so 4-zastávkovým lístkom. Veď keď raz platí na 4 zastávky, tak platí na 4 zastávky a je mi jedno, či na niektorej z nich vodič zastavil alebo nie. Tá zastávka tam stále bola, ten medzizastávkový úsek precestovaný bol. Je to jasné ako facka.
2/ Prečo? V mestách, kde sú výlučne časové cestovné lístky, je normálne, že sa expresnou linkou za daný čas (a teda rovnakú cenu) doveziem ďalej, ako bežnou linkou. Prečo by práve 4-zastávkový lístok mal platiť odlišne?