Reply on: Sarko #6213:
Klasická električková koľajová križovatka nemôže mať konštrukčnú rýchlosť, pretože srdcovky sú prechádzané nákolesníkmi a nie obručami, takže koleso nemá bočné vedenie. Inak s Tebou ale plne súhlasím a s balkym prudko nesúhlasím.Re #6224 balky: Ty si tuším ŽSR, nie? Už ste začali odstraňovať zvršok z tratí, ne ktorých je "Osobná doprava t.č. zastavená"? Lebo ak nie, tak by ste mali urýchlene začať, je to plne v súlade s Tvojou logikou. Cestné priecestie nemusí byť vôbec rozbité, stačí gumokv alebo VÚIS panely. A cestári nemôžu nič odrezať a zaasfaltovať, trať nie je ich.
balky
Mozno tvoje zmyslanie je mimo misu. ale urcite nie tych, co maju presadat z L19 a L27 na dalsie linky. A uz len prave preto by som ich tahal na koniec jazera, k OC Vazec, lebo idu po J.nabrezi,kde ako iste vies, nie je natiahnuta elektr. trat. Takze ak chces ist z Rovnikovej ku teplarni, mas na vyber siroku ponuku. Az L13 v hod.(30min) intervaloch. Fakt super, nie je dovod tahat dalsiu linku k OC Vazec, ktora pojde po J.nabrezi.
Pisal som o L9 a nie L7. L7 by koncila na Vazci, tam mas socialne priestory. L9 by mala na St.lokom. Dp ziadne relacie nezaujimaju, ani tvoje odborne pohlady do mapy. Fakt je ten, ze Jazero najviac doplaca na skrtenie dotacii. A nenakecas mi, ze DP by nebral do uvahy aj skratenie niektorych liniek od OC Vazec len ku Sp.nam.
Len na okraj. Kolko vyhybiek vymenil DP v obytnej casti za novsie, na vyssiu rychlost? Pokial sa ti vyhybka nerozpadne, nemas na nej vykolajenia kazdy tyzden, tak o vymene mozes len snivat.