Reply on: Nodes #6212:
Áno, len škoda, že o tom v súčasnej situácii môžeme uvažovať už len teoreticky. Na priestranstve, kde sa malo obratisko nachádzať (medzi obytným blokom na Levočskej 2, OC Braniskom na Spiš. nám. 2 a budovou pošty na Spiš. nám. 3), sa uprostred preluky nachádza stavba unimobuniek, v ktorom sa v provizórnych podmienkach nachádza gréckokatolícky kostol. Tento priestor je však taký veľký, že by tam bolo možné postaviť aj trojkoľajné obratisko veľkosti OC Važec (cca 100x60 m). V prípade manipulačného obratiska veľkosti Hotela Strojár (cca 60x60m), by to nepredstavovalo problém ani v prípade výstavby kostola so zabratím plochy cca 60x40 m.
balky
Mozno tvoje zmyslanie je mimo misu. ale urcite nie tych, co maju presadat z L19 a L27 na dalsie linky. A uz len prave preto by som ich tahal na koniec jazera, k OC Vazec, lebo idu po J.nabrezi,kde ako iste vies, nie je natiahnuta elektr. trat. Takze ak chces ist z Rovnikovej ku teplarni, mas na vyber siroku ponuku. Az L13 v hod.(30min) intervaloch. Fakt super, nie je dovod tahat dalsiu linku k OC Vazec, ktora pojde po J.nabrezi.
Pisal som o L9 a nie L7. L7 by koncila na Vazci, tam mas socialne priestory. L9 by mala na St.lokom. Dp ziadne relacie nezaujimaju, ani tvoje odborne pohlady do mapy. Fakt je ten, ze Jazero najviac doplaca na skrtenie dotacii. A nenakecas mi, ze DP by nebral do uvahy aj skratenie niektorych liniek od OC Vazec len ku Sp.nam.
Len na okraj. Kolko vyhybiek vymenil DP v obytnej casti za novsie, na vyssiu rychlost? Pokial sa ti vyhybka nerozpadne, nemas na nej vykolajenia kazdy tyzden, tak o vymene mozes len snivat.