Reply on: Andy #609:
Žilinský systém je oproti tomu bratislavskému lepší napr. o to, že cestujúci nie je v strese, platnosť cestovného lístka neovplyvňuje dopravná situácia a pod. To, že sa platnosť časového lístka úmerne predlžuje so zdržaním vozidla je síce fajn, ale vytvára to zbytočné napätie medzi cestujúcim, vodičom a revízorom.Čím, myslíš, zvýhodňujem tých, čo cestujú dlhšie?
Vladimír
V Prešove boli po zavedení palubných počítačov dosiahnuté hádam ešte výraznejšie úspory v spotrebe PHM. Následne sa ešte pristúpilo k "hmotnej zainteresovanosti vodiča na spotrebe PHM" a momentálne sa dostávame na historické minimá v spotrebe.
Dnes som v Košiciach vo výnimočnej situácii doslova musel použiť MHD. Celkom príjemne ma prekvapilo, že 5240 hlásil zastávky - ešte som to od júna nepočul. Myslím, že košické hlásenie zastávok je v rámci Slovenska na poprednej úrovni.