Balky: No Bratislavu prechod na palubné počítače, elektronické označovače, časové lístky, zápis na čípovú kartu bez rôznych papierikov a 200 nových viactarifných lístkových automatov vyšiel na 200,000 DM čo bolo okolo 4,2 milióna SKK. Myslím si, že služby cetujúcej verejnosti, ČIŽE ZÁKAZNÍKOM sú aj iné veci ako len busy a tak namiesto jednej novej Karose ste mohli prejsť na niečo také. Okrem iného u vás by toho bolo menej.
Okrem iného zmena mala za následok:
1) zníženie spotreby nafty, keďže palubák vedel koľko sa jej minulo a nitko ju nekradne
2)Keď stratím električenku,tak mi bez problémov vydajú novú s platnosťou tej tej ktorú som mal.
3) vodiči sa dajú lahšie kontrolovať, ale k tomu DPB ešte nedospel, aj keď som počul, že zaviedli nulovú toleranicu náskoku. Samozrejme zapisuje sa mu to na katru, ktoré sa kontrolujú.
4) Odbúrala sa solidarita cestujúcich, ktorý nehávali lístky v označovačoch.
Neviete si poraiť so kováčmi s USS a z ich podomácky vyrobenými označovačmi a nechcet zaviesť časovú platnosť lístkov. Veď by sa vám to len a len oplatilo a vrátilo na tržbách.
Okrem iného zmena mala za následok:
1) zníženie spotreby nafty, keďže palubák vedel koľko sa jej minulo a nitko ju nekradne
2)Keď stratím električenku,tak mi bez problémov vydajú novú s platnosťou tej tej ktorú som mal.
3) vodiči sa dajú lahšie kontrolovať, ale k tomu DPB ešte nedospel, aj keď som počul, že zaviedli nulovú toleranicu náskoku. Samozrejme zapisuje sa mu to na katru, ktoré sa kontrolujú.
4) Odbúrala sa solidarita cestujúcich, ktorý nehávali lístky v označovačoch.
Neviete si poraiť so kováčmi s USS a z ich podomácky vyrobenými označovačmi a nechcet zaviesť časovú platnosť lístkov. Veď by sa vám to len a len oplatilo a vrátilo na tržbách.
e.m. dokaze mnoho dalsich veci, proste to nie je len pocitac, na ktorom piseme vo Worde Oznamy o zmenach k horsiemu.
Vladimír
Ad snívanie: Vyber sa do Prešova a Žiliny a zistíš, čo je reálne, a čo sen. Snom je súčasná košická MHD - zlým snom.
1. Ak to mala byť tichá narážka na DPMP, tak vedz, že máme cca 150 vozidiel a 4 predpredajné miesta. Košice sú od Prešova len 2,5 krát väčšie.
2. V Prešove sme v roku 2003 zavrhli staré mašinky z prvej polovice 90. rokov a prešli na novší systém zápisu platnosti CL. Možno, ak by DPMK zabojoval, mohol by mu Prešov za symbolickú sumu staré mašinky na tlač kĺzavých CL predať.
3. Ja nechcem meniť automaty - to s tým nesúvisí.
4. V Prešove predplatné cest. lístky (PCL) v stánkoch PNS nepredávame, predávajú sa len v prepredajoch DPMP. Fronty nie sú, pretože ak si zoberieš celú podstatu kĺzavej platnosti PCL, tak zistíš, že fronty zanikajú tým, že celý národ, ktorý si za mesiac kúpi mesačný PCL sa nekoncentruje na jeden týždeň, ale rovnomerne na celý mesiac.
5. Aby sa nestalo, že DPMK bude mať s čím jazdiť, ale nebude mať pre koho jazdiť.