Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TA #5955:
A to nie len 512 ale aj ostatných KT8 a INEKONOV(10T) . A Astra, KT4 alebo RT6 majú jednostranné riadenie a schéma takéhoto vozidla je tu: pravá strana: B+C+A, ľavá strana: A+C+B
Re poly.... Beach. Prave sedim v oslizlom b cku z kozenkou, ako kozenka to nie je moja srdcova zalezitost. Mal som na mysli becka s latkovymi potahmi a oknami ktore si stiahnem kedy chcem a nemusim byt zavisly na neakej klime. Popri tom mam v tom viac sukromia ako v modernych voznoch. Nechcem zanevriet na nove vagony ale vyhladavam stare pokial este premavaju a na trase 120 ich uz tolko nie je. Inac prave som mal pohlad na krasne vyhorete ceske brm-ko, kurnik skoda takych vagonov.
Sarko ja som myslel len co sa tyka vzhladu na to peresko hyperobluku
Reply on: TA #5955:
Správne.

Re #5956 Polychrono beach: Oprava: ,,Milujem klimatizované vagóny, ..." a nie ,,... klimakterizované vagóny, ...".

Re #5947 Dopravák:Aj mne. ? ? S tou rýchlosťou, je to smutné. ? ?
Reply on: Dispecer #5953:
Samozrejme, že viem. Ja viem veľmi dobre čo hlási a čo nehlási.
Reply on: BMko #5950:
KT4 má však o polovicu menej náprav, toto má síce 8 náprav ako KT8, ale mohlo by to byť skôr KT6. ?
Polychrono beach

Polychrono beach

balky:Vieš čo je blbé?Že istí železničiari (DOP) si myslia,že oni najlepšie vedia,kedy,kam a ako majú ľudia cestovať a potom aj tarif aj grafikon vyzerajú podľa ich aktuálnych cieľov-za každú cenu vyhnať substrát z vlakov. BMko:Ja klasické Bčka so slizkou koženkou nenávidím z celého srdca.Milujem klimakterizované vagóny,okrem nich znášam ešte klony Bt a Bmee ex Amee.
Ak som z tých fotiek dobre pochopil, tak diely 512-ky s riadiacimi stanovištiami sú označené ako A a B a stredný diel je C???
Reply on: Dispecer #5953:
To ti neviem povedat, staci to ozivit a spravit brzdne skusky, ale ako to bude dlho trvat podniku to nikto nevie.

PS: Dnes idem do KE ale len na jeden den
Reply on: balky #5952:
Presne tak.

Re #5948 Dopravák: Dúfajme, že nebude klamať.

Re #5950 BMko: Aj ja. A kedy sa 512 dostane do prevádzky????

Re #5946 Vladimír: Vieš, že aj jeden NOVOPLAN C-12 hlási??????

Re #5938 Nodes: Ja viem, že repraky nemajú. Ja som to my slel, že ukazujú.

Re #5933 eMareq: Aj na zastávke sídl.Ťahanovce, Krematórium je taká zastávka. Končí tam 33.
Reply on: Dopravák #5951:
Veru, nikto by nevyskakoval od radosti, keby mu siahli na peniaze, vyplatu, navyse, ked si to musi odsediet v praci.
Zamestnaci DPMK cítia krivdu, prestávky medzi spojmi nad 10 minút sa im nezaratávajú do pracovného času

http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=24.8.2004/46688K
Reply on: Vladimír #5928:
Co ma spolocne rusenie vlaku s rusenim nocnej dopravy? Aj ked tam spominas vztah ku odchodu vlaku,opakujem, ten vlak je kosicanmi málo vyuzivany, pretoze...uz som to viackrat opakoval. Podla tvojich zaverov by som mal trvat na ruseni dalsieho nocneho R612 Zemplin, s odchodom 0:20 z Kosic, pretoze k nemu nie je vztiahnuta ziadna mestska doprava. Chapes, niektore vlaky su pre kosicanov irelevantne a nie je to po ekonomickej stranke efektivne, aby DP mal zabezpecovat k tymto vlakom spojenie pre par cestujucich.
Reply on: Nodes #5911:
Nooo, to isté hovoril niekedy okolo apríla... ?
Reply on: LUK #5908:
? ? Áno je mi do smiechu aj do plaču... Vystihol si to presne...
A k trolejbusom dodám, ak ešte prídeš niekedy k nám, tak daj vedieť a ja Ti zariadím expresnú jazdu trolejbusom...
Pripomínam, že v Ke bola nanútená, pardon "doporučená" rýchlosť 50km/h a cez kríženie je 15km/h... Vodiči to teraz dodržujú, lebo sú sledovaní "čiernou skrinkou"... ?
Reply on: 1018 #5944:
Či sa vývesky budú klepať strojom alebo cez Excel, je to jedno i druhé zvrhlosť. Na to už dávno mal byť normálny softvér - generátor cestovných poriadkov. V bývalej ČSFR takto nerobia CP už asi fakt len Košice. Ešte aj SAD-ky sú v tomto ďalej.

Som rád, že sa ohľadne transparentov zhodneme. Mne je jasné, že Košičan skôr pochopí Podhradovú ako Sever - Zoborskú. Ale určite nie je dobré, ak mi na zastávku príde bus s cieľom, ktorý v žiadnej schéme MHD nenájdem. Za odvrátenie Konevovej hrozby máš pochvalu - samozrejme, že tam má byť vysvietené Exnárova.

Ja samozrejme viem ako to s tým Kláštorom je. Ja som si len náročky zobral ten najextrémnejší príklad, keď vozidlo linky 19 alebo 36 ukončí spoj na zastávke "Sídl. KVP - kláštor" na Lechkého ul., pričom má na transparente "S. KVP - Klimkovičova" 🙂 A keď sme už pritom, nie je zvrátené, že pod cieľmi LECHKÉHO i KLIMKOVIČOVA sa myslí tá istá zastávka, ktorá sa vlastne nevolá ani Lechkého ani Klimkovičova? 🙂

Áno, to s BUSE je neschopnosť podniku - nič iné. Nechápem, ako vôbec môžu tolerovať súčasný stav s (ne)využívaním možností systému.
NO a ked uz o tom hovorim, tak skompletizujem tych par vynimiek, ktore nie su schopne hlasit zastavky (t.z. ani akusticky, ani vizualne, nenaskakuje tam ani pasmo a cas):

361,414,606-609,612,617,622,623,628
4303
5001,5004-5006
5201-5210
------------------------------------------
suma 26 vozov ?
Reply on: Vladimír #5928:


K vyveskom - vies, mozno ze keby tie nase nemali uz z tlaciarne predtlacene riadky na casy, bolo by sa to uz robilo na celom vyvesku Excelom. Lenze takto to nejde, lebo to riadkovanie je nejake divne a nie rovnake na vsetkych vyveskoch. Su to len minimalne 'mikro'metrove posuny, ktore prichadzali vzdy s novou dotlacenou seriou. Nikomu to samozrejme nevadilo, mozno si to ani poriadne nevsimli, ved ani nebol dovod, ale pri tlaceni v Exceli by to robilo riadnu sarapatu. V dnesnom stave je preto vyhodnejsie pisat odchody (nie zastavky) pisacim strojom..

K teme transparenty - vies, to, co som tam napisal, aby som vysvetlil LUKovi, ako to u nas funguje neznamena, ze sa s tym aj stotoznujem. Na prednom displayi by podla mojho sukromneho nazoru (potlacaneho nazorom Ing.K.) mala byt mestska cast a konecna zastavka (napr. SIDLISKO TAHANOVCE - MADRIDSKA), bez skratiek v plnom zneni. Ono by urcite bolo vhodne ist krok za krokom a prejst si takto cele mesto, vsetko je to totiz relativne. Urcite ma napr. vaecsi vyznam napisat namiesto SEVER - ZOBORSKA resp. JUH - HALA CASSOSPORT radsej PODHRADOVA resp. BLSAK. Ale najdu sa aj opacne priprady, hovorim, je to diskutabilne. Kazdopadne suhlasim s Tebou, ze to, co je na displayi ako konecna, by malo byt aj v CP. Tak sa mi prednedavnom podarilo odstranit novy nezmysel 'Konevova' a ujednotnit to na 'Exnarova' (dokonca spociatku to bola OC Bodva!).
A k tomu Klastoru ? trochu nemas pravdu, islo tu o rozlisenie spojov, ktore prichadzaju na Klastor po Lechkeho a po Klimkovicovej. Linky 31,35,ex57,71,RA3 maju teda na displayi SIDLISKO KVP - LECHKEHO a linky 19 a 36 maju SIDL. KVP - KLIMKOVICOVA. Je to taky nasilny, aj ked mozno ludovy extrem, ktory ale keby sme chceli byt detailny, by sa dal aplikovat v KE na viacerych miestach.
A budme uplne korektni. Hlásenie zastávok je až na pár výnimiek NAINŠTALOVANÉ vo všetkých vozidlách s BUSE. Bohuzial ale (aj napriek v ostatnom case ozaj velkym pokrokom) to neznamena, ze vodic ma hlasenie zapnute. A to je uz ubohost DP, ze si to nevie dat uz konecne poriadne "do laty".
Reply on: Vladimír #5942:
Ale keby ma tam bol zobral... Bez teba by som tiež doteraz nevedel, čo je Surdok:-)
Reply on: eMareq #5933:
Ale od človeka, ktorý príde do Košíc na jeden deň (LUK) nemôžeš očakávať, že sa bude prevážať po Alpinke, Poľove, či Myslave ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.