Reply on: LUK #5908:
? ? Áno je mi do smiechu aj do plaču... Vystihol si to presne...A k trolejbusom dodám, ak ešte prídeš niekedy k nám, tak daj vedieť a ja Ti zariadím expresnú jazdu trolejbusom...
Pripomínam, že v Ke bola nanútená, pardon "doporučená" rýchlosť 50km/h a cez kríženie je 15km/h... Vodiči to teraz dodržujú, lebo sú sledovaní "čiernou skrinkou"... ?
1018
K vyveskom - vies, mozno ze keby tie nase nemali uz z tlaciarne predtlacene riadky na casy, bolo by sa to uz robilo na celom vyvesku Excelom. Lenze takto to nejde, lebo to riadkovanie je nejake divne a nie rovnake na vsetkych vyveskoch. Su to len minimalne 'mikro'metrove posuny, ktore prichadzali vzdy s novou dotlacenou seriou. Nikomu to samozrejme nevadilo, mozno si to ani poriadne nevsimli, ved ani nebol dovod, ale pri tlaceni v Exceli by to robilo riadnu sarapatu. V dnesnom stave je preto vyhodnejsie pisat odchody (nie zastavky) pisacim strojom..
K teme transparenty - vies, to, co som tam napisal, aby som vysvetlil LUKovi, ako to u nas funguje neznamena, ze sa s tym aj stotoznujem. Na prednom displayi by podla mojho sukromneho nazoru (potlacaneho nazorom Ing.K.) mala byt mestska cast a konecna zastavka (napr. SIDLISKO TAHANOVCE - MADRIDSKA), bez skratiek v plnom zneni. Ono by urcite bolo vhodne ist krok za krokom a prejst si takto cele mesto, vsetko je to totiz relativne. Urcite ma napr. vaecsi vyznam napisat namiesto SEVER - ZOBORSKA resp. JUH - HALA CASSOSPORT radsej PODHRADOVA resp. BLSAK. Ale najdu sa aj opacne priprady, hovorim, je to diskutabilne. Kazdopadne suhlasim s Tebou, ze to, co je na displayi ako konecna, by malo byt aj v CP. Tak sa mi prednedavnom podarilo odstranit novy nezmysel 'Konevova' a ujednotnit to na 'Exnarova' (dokonca spociatku to bola OC Bodva!).
A k tomu Klastoru ? trochu nemas pravdu, islo tu o rozlisenie spojov, ktore prichadzaju na Klastor po Lechkeho a po Klimkovicovej. Linky 31,35,ex57,71,RA3 maju teda na displayi SIDLISKO KVP - LECHKEHO a linky 19 a 36 maju SIDL. KVP - KLIMKOVICOVA. Je to taky nasilny, aj ked mozno ludovy extrem, ktory ale keby sme chceli byt detailny, by sa dal aplikovat v KE na viacerych miestach.
A budme uplne korektni. Hlásenie zastávok je až na pár výnimiek NAINŠTALOVANÉ vo všetkých vozidlách s BUSE. Bohuzial ale (aj napriek v ostatnom case ozaj velkym pokrokom) to neznamena, ze vodic ma hlasenie zapnute. A to je uz ubohost DP, ze si to nevie dat uz konecne poriadne "do laty".