Neschopnosť kompetentných zaviesť preferenciu MHD majú niesť všetci chodci, hej? Je nenormálne, aby v historickom centre bola preferovaná individuálna doprava. To, že sa semafory vypnú, nie je progres voči predchádzajúcemu stavu (keď zapnuté boli).
Skracujú sa intervaly na semaforoch pre MHD, skracujú sa intervaly pre chodcov, tí musia cestu prechádzať na dvakrát tak, že stoja na meter a pol širokom ostrovčeku medzi dvoma a dvoma jazdnými pruhmi, toto snáď nie je zavedené nikde v civilizovanom svete! Ale hlavne, že všetko spĺňa normy... ?
To hlasné vytrubovanie, ako sú tie automaty perfektne monitorované a ako to budú mať zlodeji čoraz ťažšie, je hodenou návnadou pre rôznych týpkov, pre ktorých sú podobné články priam výzvou na dokázanie opaku a zosmiešnenie celého "neprekonateľného" systému.
problém spočíva najskôr v tom, že raz je vedená OC Optima ako stála a raz ako občasná zastávka (a v spoločných CP sa zobrazujú len stále zastávky, pokiaľ som si správne všimol). Preto ranné spoje L 20L, ktoré v skutočnosti nezachádzajú k OC Optima, sú vedené v spoločnom CP ako zachádzajúce.
Inak, ako už píše Peter55 v #58639, je logické, že ak končí spoj skôr, než nasleduje nejaká zastávka, tak je irelevantná informácia o tom, že na danej zastávke nestojí. Teraz mi však napadá - v prípade L 20L by malo byť zdôraznené, že ide o 1. prechod danou zastávkou, keďže NO sa nachádza medzi zastávkami L 20L 2-krát.
V cestovnych poriadkoch je zmatok, pri linkach 20 a 20L, neviem kde to mam napisat...
! znamena pri linke 20 ze zastavuje pri Optime
! znamena pri linke 20L ze zastavku Optima vynechava
n pri linke 20 znamena ze ide len po Nam. Oslobodidelov a treba si domysliet ze k Optime nejde
Ak sa zobrazia tieto linky 20 a 20L spolu, co je pochopitelne, tak potom sa prejavi CHYBA
! znamena ze zastavuje na zastávke OC Optima
n znamena ze ide po zastávku Nám. osloboditeľov a teda k Optime nejde
ALE poobednajsie linky 20L ktore idu k Optime nie su oznacene, takze sa predpoklada ze nejdu, ale je to chyba, sposobena tym ze sa rozdielne pouziva vykricnik.
Prosim napravte to ak sa da a ked pisem na zle miesto, presmerujte ma.
neviem, či je to len náhoda alebo ozaj online monitoring automatov prináša svoje ovocie, ale ráno bol automat pri TU mimo prevádzky a už na obed bežal. Snímam kalap.
A pridajme si este to, ze vozidla co dopyt maju, tak ho doooost casto vodici nepouzivaju a otvaraju mirnix dirnix.
Rovnako ako tu bola uprava a velke halo ohladom tretieho vozidla na zastavke - za posledne 2 tyzdne som druhe zastavenie na Sturovej este nevidel...
To zastavenie dopravy nebolo na 10 minut a uz toboz nie uplne. Stal som tam osobne. Elektricka ostala stat krizom cez cestu kvoli zafukanej vyhybke, to ano. Ale vodic okamzite vystupil a siel ju rucne cistit. Po cca 2-3 minutach sa mu nepodarilo ju prehodit, tak cestujucich poslal von a presiel do zadneho clanku, aby nacuval nazad na Juznu triedu. Medzitym auta bud stali na cervenu alebo elektricku auta obchadzali v jednom pruhu a najviac sarapaty tam narobil vodic autobusu (kratky Solac tusim L15), ktory tvrdohlavo ostal stat a elektricku zozadu neobisiel aj napriek tomu, ze pred nim bezproblemovo preslo niekolko nakladnych aut.
jt
Skracujú sa intervaly na semaforoch pre MHD, skracujú sa intervaly pre chodcov, tí musia cestu prechádzať na dvakrát tak, že stoja na meter a pol širokom ostrovčeku medzi dvoma a dvoma jazdnými pruhmi, toto snáď nie je zavedené nikde v civilizovanom svete! Ale hlavne, že všetko spĺňa normy... ?