Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Cestujúci sa bezpečnostných kamier v košickej MHD nedočkajú
http://korzar.sme.sk/c/5610484/cestujuci-sa-bezpecnostnych-kamier-v-kosickej-mhd-nedockaju.html

Vedenie DPMK: Kamery nebudú

Vedenie košického mestského dopravcu však v blízkej budúcnosti o zavedení bezpečnostných kamier do dopravných prostriedkov neuvažuje.

" Nepočítame s tým ani v budúcoročnom investičnom pláne. Z hľadiska investícií DPMK uprednostňuje investície v prvom rade do bezpečnosti koľajových tratí a obnovy vozového parku," vysvetlila jeho hovorkyňa Monika Múrová.

Re #57779 TA:

Ad L16 - všetky spoje by mali začínať a končiť na Podhradovej.
Reply on: Dispecer #57773:
táto konkrétna situácia nie je to len o L 29 - prečo je medzi 2 spojmi L 16 medzera 37 minút namiesto 30 ❓ Okrem iného to potom nabúrava aj koordináciu s L 12. A to je ďalší problém - predpokladám, že práve kvôli nej odchádza 1. spoj L 16 končiaci na Staničnom námestí z Podhradovej už o 20:51 namiesto 20:56. Síce chápem, že viac ľudí asi využije L 16 pri ceste do centra než L 12, ale zvýšený počet spojov večer v podstate ničomu neprospeje, keďže súhrnný interval je kombináciou 10-minútového a 20-minútového intervalu. Radšej namiesto toho mohli nechať L 16 každých 30 minút ako po celý deň mimo špičky a L 12 taktiež - prekladaný 15-minútový interval by neznamenal prakticky žiadne zhoršenie súčasného stavu, keďže by išlo len o 1 jediný spoj menej v posledných 3 hodinách premávky, najmä ak si uvedomíme, že odchody L 16 a L 12 z Podhradovej o 20:36 a 20:41 nasledujú nezmyselne 5 minút po sebe. Takže navonok pekný večerný 20-minútový interval na L 16 sa takto míňa účinku, keďže namiesto istého maximálneho čakania 15 minút, môže cestujúci z Podhradovej večer do centra čakať až 20 minút (diery medzi 20:51 a 21:11, 21:31 a 21:51 a aj medzi 22:11 a 22:31).
Reply on: Nodes #57777:
a veď Škodovka vraj plánuje s prototypom pätnástky nejaké turné po svete, tak sa hádam zastavia aj u nás ?
Reply on: Isidor #57775:
Rovno ULF.
Reply on: Isidor #57775:
Vario LF3, alebo trojwana obojsmerná Vario LF3/2 ?
Reply on: MHDmarek #57774:
a s viacerými NP článkami? Žeby trojwana? ?
Reply on: Iv #57772:
To je tak, keď niekto veľmi chce 29, tak ako je teraz... ?
Reply on: tbus #57765:
http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=3023ef2f302523ea&l=16&x=209715331099

toto je tiež dobré, celý deň biedny interval, o 19tej jeden spoj v tej hodine a potom zrazu 4 a 3 za hodinu, akási večerná a víkendová špička 😕
Reply on: Mr.Henky #57769:
asi niekto zobral vážne príspevok #57765 a dopisuje tam spoje ?
Reply on: newman #57768:
? to som si nevšimol som čakal post na seriózny článok, tak som tak nejak bral vážne 😃, Ok.
Na zastávke Mier v smere Tomášikova/Krajský úrad chýbajú CP L71 a L55.
Reply on: redburger #57767:
ked si vsimnes, tak ten clanok patri do rubriky fikcia ?
Reply on: Isidor #57766:
A to majú kúpené na tie všelijaké komerčné produkty práva?
Všimol som si jeden drobný detail v obsluhe Watsonovej a to konkrétne polhodinovú dieru medzi 12:54 a 13:22... myslím že pri 15 minútovom intervale v sedle a 6-minútovke v špičke je to dosť výrazná diera. Sám som bol prekvapený že tam nie je ani jeden spoj, je tam síce L12 ale na tú sa z Ťahanoviec musí čakať asi 8 minút, iste by sa tam zišiel ešte jeden spoj linky 55N ten čo by mal ísť na 13:09...

http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=3023ef2f302523ea&x=314572932128&l1=18&l2=50&l3=55
Reply on: redburger #57763:
Plátanice sú OK, pretože mesto má k tomu taký prístup. Totižto každý, kto svojou činnosťou potrebuje rozkopať chodník potrebuje povolenie. Následne je ale zaviazaný časť chodníka ktorú narušil, opraviť. A tak vznikajú plátanice. V niektorých krajinách platí nariadenie, že ak dotyčný (vodárne, plynárne, telekom, hocikto) rozkope časť chodníka, musí nahradiť jeho povrch v celej šírke (medzi obrubníkmi).
Reply on: COMFORT #57762:
No to som videl, ale IMHO zbytočne malé, zbytočne veľa, nehovoriac o chýbajúcej jednotnej koncepcii. Keď sa dajú do laty a postavia ďalšiie stavby v okolí NO a každy investor si tam drbne niečo iného, no nevim.
Skrátka, mesto má povedať, že verejné chodníky budú robené tým a tým, takou a takou technológiou, to spraví investor a čo nespraví, malo by mesto aspoň v dostatočnom okolí postupne prerábať, žiaľ, plátanice sú asi OK, tak ale v KE sa nedivím.....
Reply on: redburger #57761:
Niektoré chodníky budú vydlaždičkované kockami cca 15x15. Už teraz sú. ? A skvelo ladia s tými plátanicami na cestách a chodníkoch... ? ?
Reply on: MHDmarek #57760:
Som zvedavý, kedy sa v KE objaví aj taká vec, ako je dlažba o rozmeroch napríklad 60x40 cm .... ak treba niečo vykopať, opraviť, vymeniť, jednoducho sa podľa potreby pár dielov vyberie, problém sa vyrieši, dlažba sa položí nazad a chodník vyzerá ako predtým. Také ešte v KE bohužiaľ ešte neobjavili.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.