Balky: No Bratislavu prechod na palubné počítače, elektronické označovače, časové lístky, zápis na čípovú kartu bez rôznych papierikov a 200 nových viactarifných lístkových automatov vyšiel na 200,000 DM čo bolo okolo 4,2 milióna SKK. Myslím si, že služby cetujúcej verejnosti, ČIŽE ZÁKAZNÍKOM sú aj iné veci ako len busy a tak namiesto jednej novej Karose ste mohli prejsť na niečo také. Okrem iného u vás by toho bolo menej.
Okrem iného zmena mala za následok:
1) zníženie spotreby nafty, keďže palubák vedel koľko sa jej minulo a nitko ju nekradne
2)Keď stratím električenku,tak mi bez problémov vydajú novú s platnosťou tej tej ktorú som mal.
3) vodiči sa dajú lahšie kontrolovať, ale k tomu DPB ešte nedospel, aj keď som počul, že zaviedli nulovú toleranicu náskoku. Samozrejme zapisuje sa mu to na katru, ktoré sa kontrolujú.
4) Odbúrala sa solidarita cestujúcich, ktorý nehávali lístky v označovačoch.
Neviete si poraiť so kováčmi s USS a z ich podomácky vyrobenými označovačmi a nechcet zaviesť časovú platnosť lístkov. Veď by sa vám to len a len oplatilo a vrátilo na tržbách.
Okrem iného zmena mala za následok:
1) zníženie spotreby nafty, keďže palubák vedel koľko sa jej minulo a nitko ju nekradne
2)Keď stratím električenku,tak mi bez problémov vydajú novú s platnosťou tej tej ktorú som mal.
3) vodiči sa dajú lahšie kontrolovať, ale k tomu DPB ešte nedospel, aj keď som počul, že zaviedli nulovú toleranicu náskoku. Samozrejme zapisuje sa mu to na katru, ktoré sa kontrolujú.
4) Odbúrala sa solidarita cestujúcich, ktorý nehávali lístky v označovačoch.
Neviete si poraiť so kováčmi s USS a z ich podomácky vyrobenými označovačmi a nechcet zaviesť časovú platnosť lístkov. Veď by sa vám to len a len oplatilo a vrátilo na tržbách.
Papyr