Balky: No Bratislavu prechod na palubné počítače, elektronické označovače, časové lístky, zápis na čípovú kartu bez rôznych papierikov a 200 nových viactarifných lístkových automatov vyšiel na 200,000 DM čo bolo okolo 4,2 milióna SKK. Myslím si, že služby cetujúcej verejnosti, ČIŽE ZÁKAZNÍKOM sú aj iné veci ako len busy a tak namiesto jednej novej Karose ste mohli prejsť na niečo také. Okrem iného u vás by toho bolo menej.
Okrem iného zmena mala za následok:
1) zníženie spotreby nafty, keďže palubák vedel koľko sa jej minulo a nitko ju nekradne
2)Keď stratím električenku,tak mi bez problémov vydajú novú s platnosťou tej tej ktorú som mal.
3) vodiči sa dajú lahšie kontrolovať, ale k tomu DPB ešte nedospel, aj keď som počul, že zaviedli nulovú toleranicu náskoku. Samozrejme zapisuje sa mu to na katru, ktoré sa kontrolujú.
4) Odbúrala sa solidarita cestujúcich, ktorý nehávali lístky v označovačoch.
Neviete si poraiť so kováčmi s USS a z ich podomácky vyrobenými označovačmi a nechcet zaviesť časovú platnosť lístkov. Veď by sa vám to len a len oplatilo a vrátilo na tržbách.
Okrem iného zmena mala za následok:
1) zníženie spotreby nafty, keďže palubák vedel koľko sa jej minulo a nitko ju nekradne
2)Keď stratím električenku,tak mi bez problémov vydajú novú s platnosťou tej tej ktorú som mal.
3) vodiči sa dajú lahšie kontrolovať, ale k tomu DPB ešte nedospel, aj keď som počul, že zaviedli nulovú toleranicu náskoku. Samozrejme zapisuje sa mu to na katru, ktoré sa kontrolujú.
4) Odbúrala sa solidarita cestujúcich, ktorý nehávali lístky v označovačoch.
Neviete si poraiť so kováčmi s USS a z ich podomácky vyrobenými označovačmi a nechcet zaviesť časovú platnosť lístkov. Veď by sa vám to len a len oplatilo a vrátilo na tržbách.
Vladimír
Jasné, študent sa môže týždeň obmedzovať v pohybe. Študent môže týždeň kmitať len medzi TU a intrákom. Študent môže týždeň nelegálne využívať OptimaBus. No nezdá sa Ti to, balky, trochu odveci? Študent, teda cestujúci, a teda ZÁKAZNÍK sa má prispôsobovať nejakým zvyklostiam DPMK? Podľa mňa je normálne, že poskytovať služby vychádza v úsetrety zákazníkovi.
Dnes sa mi začal zimný semester, takže som opäť zavítal do KE. Upútal ma propagačný letáčik, ktorý agitoval, aby som nechodil načierno a ušetril tým, že si kúpim mesačník. Mal som sto chutí zájsť k búde DPMK a povedať "Mesačný študentský na prvé pásmo ODDNES, prosím".
Na srdci (odpusťte mi škodoradosť) ma aspo zohriali správy od mojich spolužiakov, že dnes vraj bola na spoji R4 o 8.43 od Optimy k TU revízorka. Celé to vraj vyústilo do nesmierneho kriku, hromadnej hádky a možno aj vyhrážok. Väčšina študentov mala jednorazové CL, pretože ČASOVÉ SA NEDAJÚ KÚPIŤ, ale nemala ich označené, pretože SA TO viacmenej NEMALI AKO DOZVEDIEŤ, že funguje nový systém. Označeky v električkách, ak vôbec sú, tak sú nesmierne nevýrazné a nikto ich čítať pri nástupe do vozidla ani nestihne. Obávam sa, že ďalšie návštevy revízorov na spojoch R skončia defenestráciou kontrolórov.