Reply on: Vladimír #5599:
Ja vravim, CityBus do KE nie. Poprve je to autobus skoro 20 rocnej konstrukcie a podruhe, nie je k tomu potrebny servis.Ja vam poviem v com je chyba, niekomu sa nepacilo, to ze Ing. Melichar kupoval Solarisi a nic z nikto nemal. To, ze sa tie usetrene peniaze vrazali na opravy a servis nikoho nezaujimalo, ale to ze si niekto mohol postavit rodinny dom to hej. Pan Bc. Dutko, si stavia rodinny domcek ale nanho nema asi dost penazi, tak sa to riesi takouto formou. Viete mesto je ten co dohadzoval vzdycky kseft, pre Karosu a mal s toho provizie, no ale co uz ked niesu peniaze, tak treba aspon dobre do***at vsetko dobre.
Pan primator Trebula a spol kamarati, tych treba od moci odohnat.
Sarko
Mestská časť Sídlisko Ťahanovce
počet obyvateľov - cca 22.500
počet pravidelných liniek - 4 (11, 27, 34, 36)
počet nepravidelných liniek - 5 (35, 37, 53, /54/, 56)
počet spojov za hodinu v špičke- 20 /24-cez šk. rok/
počet spojov za hodinu v sedle- 8
Mestská časť Dargovských hrdinov
počet obyvateľov - cca 28.500
počet pravidelných liniek - 6 (71, 72, 15, 18, 30, 32)
počet nepravidelných liniek - 3 (70, 31, 55)
počet spojov za hodinu v špičke- 25
počet spojov za hodinu v sedle- 16
Zobral som samozrejme do úvahy všetky denné a bežné linky premávajúce priamo na (cez) sídliská. Ťahanovce majú lepšiu vypravenosť v špičke, nižšiu zasa v sedle. Lenže kým na Furči sa nachádzajú 2 inštitúcie, 9 obchodných centier a minimálne 11 základných/stredných škôl, na Ťahanovciach je to oveľa poslabšie - žiadna inštitúcia, 4 obchodné centrá a len 3 základné školy (ZŠ Bruselská je rozhodená na troch miestach na sídlisku). Z toho vyplýva, že Furča potrebuje možno oveľa silnejšiu špičku oproti pomeru s ťahanovským sídliskom, pričom prevádzka v sedle by zhruba mohla odpovedať.