Reply on: Vladimír #55138:
Na Watsonovej stále počítam s L50, teda na zachovanie podmienky neobmedzovať špičku postačia 2 spoje L50 za hodinu, čím by sa zároveň stanovil jej lákavý popoludňajší interval na 30'. Čiže 4x18, 4x55, 2x50.Áno, pri oprášenej L21 je tam spomínané riziko, ale na druhej strane to môže napomôcť odbúraniu iného problému, a to nadmernému obsadzovaniu tejto linky obyvateľmi sídliska. Zachádzka cez Džungľu by práve sídliskových Ťahanovčanov mohla čiastočne demotivovať od jej využívania na cestu do/z centra.
Čo sa týka rozumnej obsluhy Krásnej, tam veľké šance nevidím... a starosta tuším kandiduje na primátora. Efektivita a postávanie... položme si otázku, zaujíma to magistrát? Keď vidia len vozkm... a tie sa nenavýšia.
TA
Ono je aj ťažké zistiť nadväznosť len pri pohľade na CP, keďže DPMK považuje za nadväznosť niekedy aj to, že spoj jednej linky odchádza zo zastávky v presne rovnakú dobu ako spoj inej linky.
Možno by sa dal realizovať jeden nápad - do CP k názvom zastávok vpísať linky, ktoré na CP danej linky v tejto zastávke nadväzujú - pre uľahčenie prestupu. Je tu však hneď aj jedno proti - čo v prípade, že nadväznosť je len po určitú dobu. A samozrejme v neposlednom rade by muselo byť uvedené, že nadväznosť nie je záväzná, teda, že sa spoje nečakajú.