nemyslim, nikdy som v mojich navrhoch nezohladnoval moje osobne potreby, kebyze som mal, tak by som L17 nechal lebo mi vyhovuje, ale hodnotim ju zo vseobecneho pohladu pre furcu ako zlu linku ktora riesi len presovsku a stanicu
Ake len aby bolo? Na každej zastavke to bude na 90% rovnake, tu ide o to, že nenapchaš napr. na Dome umenia kde chodi 19 liniek do tej vitriny všetky CP plus všetko okolo, takže sa niečo menej dôležite vynecha. A su na to schemy, takže to nebude ako doteraz, že prišiel robotnik a nahadzal si to tam jak sa mu chcelo.
úplne spokojný stav nebude nikdy, ale môže tu byť stav, ktorý sa bude pozdávať všetkým. Ide aj o to, čo si kto predstavuje pod spokojnosťou. Niektorí si myslia, že im bude chodiť MHD až k bráne každých 5 minút. Takým, samozrejme, nebude nikdy vyhovené. Ale bežným cestujúcim, ktorým nerobí problém prejsť 200 - 300 m k zastávke, počkať si 5 - 10 minút na spoj, sa vyhovieť dá. Len netreba zabudnúť na 1 zásadný košický problém: prestupy odrádzajú.
Ja si myslím, že najlepšie by bolo, keby si každý, kto využíva MHD, vytvoril svoj CP s linkami, kde najčastejšie cestuje. Bolo by tu síce X liniek (okolo 100 000), ale všetci by boli spokojní ... ?
Len kto by to zaplatil ?
Tieto debaty tu na fóre sú jalové. Vždy, keď sa niečo zmení v CP, hneď je tu tisíc návrhov, ako by to bolo lepšie, všetci sú odborníci na MHD. Ja stále hovorím: nikdy nebudú všetci spokojní ... ?
samozrejme ze L18 by bola koordinovana iba s L15, s trolejbusmi by to neslo, ale co sa tyka subehu tak to sa da povedat aj o L17, ktora navyse sa s trolejbusmi dalej dvakrat stretne!
hej, len mi to nedalo, keď vidím, ako naraz by boli nie veľmi koordinovateľné L 15 a L 18 Sečovskou v smere na NO s L 18, L 71 a L 72 prichádzajúcimi z Mieru - pri uvedených intervaloch
TA