Konštruktívnejší prístup je v tomto smere taký, že keď už tu (v KE) ten trolejbus je, tak by sme (ste) sa ho mali snažiť preferovať. Čiže som náchylný podporiť riešenie , čo tu prezentoval "5", a to že 54 v úseku NO - KVP po trase TBUS úplne zrušiť (o 15, 19 a 36 ani nehovoriac), aby si vlčáci zvykli chodiť ekologicky; ale z BA som zvyknutý na to, že po radiále tramvaje alebo TBUSU môže chodiť aj nejaký expres (iba v špičke)
Celý čas mám napamäti prestupný systém, ktorý by mal existovať .( Prestupný systém sa zvyčajne prezentuje ako možnosť prestupovať na jeden lístok, ale v 99,9% je pri prestupnej tarife upravené linkové vedenie tak, že na jeden lístok nielen môžete, ale MUSÍTE prestupovať - viď spomínaný príklad s 29nou a spol. Iný prooblém na ktorý sa zvyčajne naráža je tvrdohlavosť mestských častí, ktoré musia zmenu linkového vedenia odsúhlasiť.)
Celý čas mám napamäti prestupný systém, ktorý by mal existovať .( Prestupný systém sa zvyčajne prezentuje ako možnosť prestupovať na jeden lístok, ale v 99,9% je pri prestupnej tarife upravené linkové vedenie tak, že na jeden lístok nielen môžete, ale MUSÍTE prestupovať - viď spomínaný príklad s 29nou a spol. Iný prooblém na ktorý sa zvyčajne naráža je tvrdohlavosť mestských častí, ktoré musia zmenu linkového vedenia odsúhlasiť.)
Vladimír