Tie fantomy na linke 3-4 su, ako to už niekto spomenul, na vykrytie prestávok na odp. a jedenie. Podľa zákonníka práce to musí byť 1.časť 30min vcelku. Takže tá služba sa presúva v závese za pravidelnným spojom L.3 a po príchode na Strojár ide v "predvese" pred L.4 , lebo 4-ky čerpajú prestávky v Barci a presun z Važca do Barce nie je možný, tak to vyriešili takto. Cez víkend to je trhaná 3(sólo) a cez týždeň to robí taktiež trhaná služba z nejakej Važeckej linky- s "Kačenou" (KT).
Re:Maťo Díky za tip na www.....
kto ma pozná osobne, vie, že som nikdy ľudí na základe veku neposudzoval ani neodsudzoval (ani neodcudzoval ). Ale prehrýzať sa takýmto množstvom častokrát vskutku debilných príspevkov je pomaly pomaly dosť aj na mňa.
Takže sa láskavo upokojte a ak máte neodbytnú túžbu sa rozprávať o tom, ktoré typy autobusov sa vám páčia a ktoré nie a ktoré aké pruhy by mohli mať a pretekať sa akú nahlúpejšiu trasu linky vymyslíte, robiť si z fóra CHAT a pod., skúste si dohodnúť osobné stretnutie a tam pokecať. Určite vám za to bude nejeden čitateľ tohto fóra povďačný.
Ty CELKOM nesúhlasíš? A to sa týka len tej L27? Ostatné zmeny akože schvaľuješ???
Re #5342 bocian: Pozri, možno sa ešte tento týždeň dostanem na DPMK. Spíšte mi všetky fantómové spoje L3 a ja sa na to priamo spýtam.
Re #5345 Sarko: Dík za podvihnutie sebavedomia. Už som si fakt začínal myslieť, že som blbec, že neviem, že KT-čka nie sú z Parsu.
Re #5361 eMareq: A dostávame sa ku kľúčovému momentu. L29 nie že NEMUSÍ, ona doslova NEMÁ čo robiť na Námestí osloboditeľov. Toto je alfa a omega. Prestupná tarifa a L29 v trase Bankov - Štadión Lokomotívy - Kavečany. Autobusy do Šebastoviec a Valalikov len z Barce. Autobusy do Krásnej a Hutko-Myšle len od Važca atď., atď., atď...
Neviem, ci poznas povod K3N. Vznikla z povodnej K2 vlozenim NP strdneho clanku. Ale v Parse sa chysta KT3 ( ked sa nemylim), vozidlo z dvoch rozrezanych T3 a NP clanku medzi nimi. To len tak na okraj.
Oprava . Tento clanek pravdepodobne po uprave pasuje i do K3R-N. Uz sem se to doslechl z nekolika nezavislych zdroju. To je ui jeden z duvodu proc ma K3 nouzovy dvere. A i prazsky KT8 co jsou v Sumperku dostanou clanek z Krnova.
52 Ti uz sotva ktosi vrati, v tom ma prsty Šaca.
Ked hodlas zrusit L11, tak potom co bude jazdit priamo na Lunik 9? Povodna L11 bola prelozena s L20 od Razcestia po Colnicu.
L18 chces tahat ako na KVP, po starej trase?
L29 jazdit cez NO musi, robi priame spojenie z Kavecian na Z.ST a NO (netreba zbytocne prestupovat na elektricku na Lokomotive) + zastava zbytok z trasy povodnej L15
Ak sa ti podari, zvysit prepravnu rychlost dratolezom. Budu ti aj vlcaci cestovat radsej dratolezom. Ale ked sa ti trolejbus suchce, tak sa necuduj. Este stale platia pravidla pre mhd : rycglo, kvalitne a za rozumnu cenu
Ešte sa doplním. Súčasnú L54 v úseku NO - KVP som "zrušil" preto, lebo je čistou podmnožinou L72. Nech sa ľudia naučia cestovať trolejbusmi.
A ešte by som chcel vopred odraziť argument, že mnou navrhované L11 a 54 by neboli koordinovateľné. A síce tým, že pri tak hustých intervaloch vôbec nie je nutné ani potrebné ich koordinovať.
Aha, taže už sa tu objavujú úvahy o prestupnej tarife a s tým aj úpravy link. vedenia: a čo takto
1. zrušiť súbehy s električkami: 24 (po VSS), 28(po Važec)
?(Krásna - Važec), 38 dať na špičkovú naspäť na 52,...
2. zrušiť súbehy s trolejbusmi: v úseku KVP - NO by chodila spolu so 71 a 72 iba 54, ktorá by bola expresná, špičková a Ďalej by pokračovala na Ťahanovce presne tak, ako to napísal niekto predomňou.
3. Zmenšiť počet liniek a zahustiť intervaly:
v prvom rade na električkách ako na Nosnom systéme dopravy
Zahustiť interval na tbusoch, keďže sa zrušia súbehy s nimi
4. Zmeny v Abusoch(napr.: 11 Ťahanovce - NO, 18 KVP - Furča, Exnárova, 27 Ťahanovce - ŽST, 29 nemusí chodiť cez centrum na NO, stačí iba na MMM, alebo príp. iba na Loki
Neviem, či by na Luník 9 mala jazdiť nosná linka, ale...L11 je jedna z najvyťaženejších liniek, tak povedzme. Z Ťahanoviec by ale vo vzťahu k NO sotva postačovala sama so 7-8 int. ráno. To je 8 spojov na hodinu, kým dnes L11, 53, 54 dávajú dokopy 13.
Ja by som aj vzhľadom na vzdialenosť Ťahanoviec od centra ponechal aj jeden expres k NO. Šlo by o jednoduchý expres, nazvem ho L54 v trase:
Madridská - Americká - Prešovská - Palackého - NO,
pričom by samozrejme vynechával všetky zastávky na Prešovskej a na NO uvažujem o otáčaní medzi pamätníkmi. CP by sa upravil tak, aby na NO nevyčkával, ale hneď po otočení pokračoval späť na Madridskú.
Čiže z NO na Ťahanovce by chodili už len 2 linky:
L11 - 7-8/10/15 (súčasná trasa)
L54 - 12 /15/ - (vyššie uvedená trasa)
A L37 a 53 (pokiaľ ide o NO) možno spokojne zrušiť.
Nodes