Postreh k CP L3.V sobotu som mal moznost ist L3 od Hotela Strojar, no jej odchod nebol oznaceny na CP na oznacniku zastavky(dokonca ani v CP na tejto stranke). Bolo pred 10:30, ked spoj prisiel ako L4, precisloval na L3 a 10:33 odfrcal na jazero.Oproti uz prichadzala "normalna" L3.
Preco teda nie su uvedene na CP odchody tejto "cislovacej" sluzby?
Preco teda nie su uvedene na CP odchody tejto "cislovacej" sluzby?
5
Uvažoval som, že by sa zo súčasného linkového vedenia mohlo vybrať niekoľko nosných, strategických (alebo ako to nazvať) liniek, ktoré by dostali 2-krát lepšie intervaly ako dnes (samozrejme na úkor zrušenia resp. obmedzenia iných liniek). Okrem L34 by takou tiež mohla byť L18. To by si ale žiadalo potiahnuť ju z Furče priamo na NO so zastavovaním pred Slovanom. Rátal by som teda s predĺžením L18 cez Rastislavovu k hale Cassosport, padla by teda zachádzka cez Požiarnickú, a kvôli zrýchleniu by som vylúčil aj Lingov. Ak som dobre počítal, jazdná doba by vyšla na 46 min., interval by dostala taktiež 7-8/10/15.
A teraz, čo všetko by takáto L18 umožnila:
1. Zrušiť L55.
2. Stiahnuť zo Železníkov jednu zo súčasných liniek (bol by som za L30, ostala by v trase Exnárova-Prešovská-NO, aj keď uznávam, že by to bola trochu smiešna linka).
3. Obmedziť L32 vhľadom na podobnosť trás (úplne zrušiť nie, kvôli spojeniu so ŽST resp. TU), hádam by jej stačil celodenný 30 min. interval.
4. 15 min. interval v sedle na L18 by umožnil zrušiť L15 v sedle - pokiaľ ide o Furču, neviem posúdiť či by chýbala na Popradskej a Luníku 8, ak áno, ako kompenzáciu by som posilnil L17 v sedle na 30', čím by sa čiastočne poriešila aj chýbajúca L36 na Popradskej.
5. Stiahnuť L35 z KVP (ale čo s ňou resp. kam s ňou z Ťahanoviec som zatiaľ nedomyslel).
Ako vidíte, nie je to ešte úplne domyslené, ani som neprepočítal presné počty vozov. Prepadol ma nápad, zdal sa mi zaujímavý a tak to sem dávam na diskusiu.