aký si si tým istý, netušíš ani len to kto som a už sa tu vychvastuješ aký ty si zjazdený.... ale mám dojem že to len ty si tu ten kto nechápe a nie len teraz ale už aj pri viacerých príspevkoch som si všimol, ale takýmito vecami sa ja nezaoberám, lebo viem, že toto je len detinskosť, z čoho možno raz vyrastieš
bod 1 - kde som písal že všetko je protiústavné??
bod 2 - vypnuté/zapnuté semafóry sú častým dôvodom na nadbeh/meškanie
bod 3 - ak je večer cez víkend medzi 4 za sebou idúcimi zastávkami interval po 2 minúty a ani na jednej zastávke ani živej duše, tak ani tebe by sa nechcelo stáť dve minúty na každej z nich
bod 4 - ľudia si po viac ako 2 rokoch nedokázali zvyknúť na to,že aj ked nie na všetkých, tak na väčšine vozov je dopyt a aj tak 3/4 z cestujúcich nie sú schopný stlačiť tlačidlo a radšej prídu k predným dverám a začnú vyklopkávať na dvere a rozkrikovať sa
Pozri sa keby som prišiel do Prešova a tam začal komentovať meškanie tak by som sa vôbec nečudoval že by mi niekto dal po papuli pretože nepoznam miestne pomery a neviem ako to tam chodi. Ale je rozdiel keď tymi spojmi chodim každy deň a na 100% viem, že to nie je o CP pochopiš to už konečne kua? A stavim sa, že mam X krat viac 100km najazdenych ako cestujuci alebo vedla vodica v MHD ako ty takze si dovolim povedat, že mam zmapovane miestne pomery nato aby som vedel či to je chyba CP alebo NIE JE ?
Neviem, ci sa nemaju robit nove chronometraze. A zase neverim, ze okamzite prvemu, co bude mat meskanie z tebou popisaneho titulu, daju pokutu. Ak sa to stane druhy den, treti, stvrty atd atd a na tej istej linke, tak je problem niekde v CP a budu nuteni to urobit..
možno sa budeš čudovať, ale pár krát som cestoval večer cez víkend v mhd a to dosť dlhú trasu, nastúpil som do spoja, ktorý meškal minútu, na konečnú sme došli s meškaním necelých desať minút, a to sa nevliekol, semafóry boli vypnuté a takmer žiadny cestujúci.... tak asi to bude aj o tých CP
V tomto pripade som nenarazal na vodica trolejbusu, to len tak pomimo aby sa zase nestrhla hadka kvoli nedorozumeniu.... Bolo to na linke 34 a keby tam každy meškal 10 minut ani neceknem lebo viem, že niečo nie je v poriadku a nie je to spôsobene vodičom. Ale ako niekto meška večer po 21 hodine 10 minut a ďen pred tym som išiel tym istym spojom a vodič dokazal isť presne alebo ešte aj skôr tka NIE JE chyba v CP ?
Lenze nemeska urcite desat minut, len niekolko.. Musim sa opytat na toleranciu meskania, neviem, ci to nie je nieco medzi 5 az 10 minut.. Netusim. Urcite to nie je tolko, ze by musel letiet, lebo bezdovodne meska tych 5-10 minut.. (Bavme sa o piatich minutach tolerancie zatial, lebo fakt neviem, kolko to je a zle sa takto pisu prispevky) Cize ak uz niekto meska 5 minut, neexistuje, ze az tak zle su urobene CP, alebo ze sa vodic nevliekol.. Pri takom meskani sa alebo vlecie (vsakze pan vodic trolejbusu s telefonom pri uchu a pre istotu so zakrytym bocnym sklom, aby ho nikto nevidel?) alebo ho nieco zdrzalo a automaticky to zahlasi. Ak to zahlasi, neznamena, ze musi mat plyn na podlahe, aby k dalsej zastavke znizil meskanie pod hranicu. Tu je predpoklad, ze bude meskat az po konecnu..
Tak potom si dovolím zopakovať ja tebe, ako si písal všeobecne a vôbec si nenarážal na telefonovanie:
"A ešte sa vrátim k tomu telefonovaniu za volantom. Zákon zakazuje telefonovanie s mobilom pri uchu, telefonovanie s handsfree zakázané nie je, čiže dpmk nemá právo zakazovať to. Ide o porušenie Ústav SR - 1. hlava, 1. oddiel, článok 2, odsek 3 - Každý môže konať, čo nie je zákonom zakázané, a nikoho nemožno nútiť, aby konal niečo, čo zákon neukladá." #52105)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Scholas
bod 2 - vypnuté/zapnuté semafóry sú častým dôvodom na nadbeh/meškanie
bod 3 - ak je večer cez víkend medzi 4 za sebou idúcimi zastávkami interval po 2 minúty a ani na jednej zastávke ani živej duše, tak ani tebe by sa nechcelo stáť dve minúty na každej z nich
bod 4 - ľudia si po viac ako 2 rokoch nedokázali zvyknúť na to,že aj ked nie na všetkých, tak na väčšine vozov je dopyt a aj tak 3/4 z cestujúcich nie sú schopný stlačiť tlačidlo a radšej prídu k predným dverám a začnú vyklopkávať na dvere a rozkrikovať sa
a je veľký rozdiel šoférovať auto a vozidlo mhd