Az mi prislo nedobre, ked som si precital tie reakcie na "teple" sedacky hlavne v diskusii na stranke korzara... Niektori z diskutujucich svojim extremnym pristupom uz prekrocili hranice zdravej kritiky. A pisem to tu, lebo si to tu urcite precitaju. No na uvod niekolko faktov.
Suprava 381+383 jazdila s tymito potahmi uz od minulej zimy a tych vysoko pozitivnych reakcii od cestujucich bolo nespocetne. A denne. Ten, kto totiz pravidelne cestuje elektrickami (bezny radovy cestujuci a nie zdeformovany elektrickofyl), si cosi take nevie vynachvalit. Na zaklade tohto prveho nastrelu sa rozhodlo pokracovat dalej, naviac ale za predpokladu dalsej instalacie samoobsluzneho otvarania dveri a podstatneho faktu - v letnych mesiacoch sa potahy budu davat dole, postupne sa vsetky vyperu a s prichodom prvych chladnych jesennych dni sa opaet osadia. Takze neriesme tu stare sedacky v busoch a ani autobusku ako taku.
A co to stalo? Latku, molitan a pracu calunicky. A na dopyte tlacidla, kabelaz a praca elektrikarov. Ziadne nabalovanie sa, ziadne predrazovanie, ci vyhadzovanie penazi. Toto je o zlepsovani kvality prepravy a pozitivne reakcie cestujucich hovoria za vsetko.
vyzerá to tak, že dispozičný vodiči budú robiť okrem iného aj tzv. "Ztko" vodiča cyklu 4-2, ktorý ho má riadne v tabulke, aby dispozičnému vychádzali hodiny a laicky povedané mal čo robiť. Čiže neviem či všetci vodiči 4-2 majú takto stavané tabulky, že niekedy im vídu 3 voľná 3 dni robota - v prípade, že nedostane tento vodič riadne službu mimo tabuľky teda zo Ztka.
Ako to, že doteraz žiadny zvyšny neboli? Resp. každy robil normalne služby? Keby nemali niektore služby vykon okolo 10h tak by mali čo robiť aj ostatni.
No.. k dispozicnym vodicom.. Ber to takto: Ak mas napriklad v DPMK 300 sluzieb, ktore vykryjes s 300 vodicmi, ale tych vodicov mas 370, tak kam zaradis tych zvysnych 70 vodicov ?? Do ktorych sluzieb ? Prave preto sa urobilo to, ze sa vodici mali nahlasit na smeny, kto chce robit 5/2, 4/2 alebo dispozicneho vodica. Par ludi sa nahlasilo aj na dispozicneho. Ale co v pripade, ak ich nebolo tych 70, ale 20 ? Zvysnych 50 mali surovo vyhodit ? Alebo nebolo nahodou prijatelnejsie ich zaradit ako dispozicnych, aj napriek tomu, ze im to nevonia ? ... (tie cisla som uvadzal ako priklad)
Ved chapes o com je ta L11 bez sprievodcov? To uz rovno sa mozme vratit k starej L11 co z THC premávala. Lebo nedava mi to zmysel. Opat tam bude bláznovstvo lebo nikto to tam kontrolovat nebude. A chudak vodic pride o rozum.... ? ?
Mali by. Lenže zo zákona to urobiť nemožno, môžu len urobiť opatrenia, aby sa vodiči nebáli na sídlisko jazdiť. Nie som zástanca represie, ale tu si myslím, že by to až tak nemiestne nebolo.
a ešte drobnosť, v tomto dopravnom podniku sa s vodičmi nekonzultuje asboslutne nič, jednoducho sa to spraví a človek sa to vždy dozvie na poslednú chvíľu a keď sa ide sťažovať tak ešte on je vinný, lebo oni nič nevedia urobiť dobre
je to fakt smutné, ale hádam každý vie, že kto toto všetko vymyslel, a je úplne zbytočné sa nad tým pozastavovať, lebo čokoľvek sa vodiči snažia v tomto dopravnom podniku urobiť, vyjde úplne nazmar, pretože ten kto toto vymyslel nemá rozum a vôbec nemyslí na ostatných iba na seba a čo jemu najviac vyhovuje......to isté platí aj pre zrušenie sprievodcov na L11, kde ich jednoducho vyhodil a dal im pár € odstupného.....tento človek by v dopravnom podniku vôbec nemal existovať, nech si každý myslí čo chce, či so mnou súhlasí, alebo nie, kým sa jeho postoj nezmení, vždy si o ňom budem myslieť len "samé pekné veci"
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
maggi_381
Suprava 381+383 jazdila s tymito potahmi uz od minulej zimy a tych vysoko pozitivnych reakcii od cestujucich bolo nespocetne. A denne. Ten, kto totiz pravidelne cestuje elektrickami (bezny radovy cestujuci a nie zdeformovany elektrickofyl), si cosi take nevie vynachvalit. Na zaklade tohto prveho nastrelu sa rozhodlo pokracovat dalej, naviac ale za predpokladu dalsej instalacie samoobsluzneho otvarania dveri a podstatneho faktu - v letnych mesiacoch sa potahy budu davat dole, postupne sa vsetky vyperu a s prichodom prvych chladnych jesennych dni sa opaet osadia. Takze neriesme tu stare sedacky v busoch a ani autobusku ako taku.
A co to stalo? Latku, molitan a pracu calunicky. A na dopyte tlacidla, kabelaz a praca elektrikarov. Ziadne nabalovanie sa, ziadne predrazovanie, ci vyhadzovanie penazi. Toto je o zlepsovani kvality prepravy a pozitivne reakcie cestujucich hovoria za vsetko.