Inak, čo som si vygooglil, tak tento voz má naftový motor, ale aj elektrický. Označujú ho ako hybrid. Zaujímavé ale je, že kapacitu má 180 cestujúcich, čo je menej ako testovaný Mercedes CapaCity. Tomu sa mi veľmi nechce veriť, ale môže to byť tiež tým, že Mercedes udáva počet osôb pri 8 os/m^2, ak sa nemýlim.
Samozrejme, že som tým nemyslel iba tento úsek, napísal som to, aby bolo jasné, že okolo Tesca vyjde na Furču a zíde dolu na Palackého (a opačne, samozrejme). Celá trasa by mohla byť KVP-Iskra - Poliklinika - Nová nemocnica - Hl. pošta - NMMM - Mier - Furča - Palackého - NO - Magistrát - KVP-Iskra.
Pre KVP by ešte trebalo doplnkovú linku po trase L19 (Kláštor - Klimkovičova - Iskra) a potom dolu na Drabovu a ukončiť ju niekde pri električkovej trati, alebo pri Optime.
To by ale musela byť trolejová doprava v tomto meste podporovaná a rozširovaná. Deje sa skôr pravý opak (prečo sa nové autobusy testujú ba trolejbusových linkách?).
pedro77