to si kde prisiel na taku blbost, ze jednotka sa pri busoch nepouziva? Pouziva ju kazdy jeden vodic, az na par vynimie, pri niektorych ikarusoch. Ale ako dosledok toho bola vzdy rozbabrana spojka. Jedina karosa bola 6258cka, na ktorej bola tak rozbabrana kulisa, ze na najdene rychlosti trebalo stopovacieho psa. Inac vsetci vodici dratolezov predtym jazdili na smradobusoch.
Nemáte náhodou niekto program Bahn, verziu 3.70r1 ???
Ak áno, bol by som veľmi povďačný, ak by ste mi jej setupový súbor, prípadne celý program, poslali mailom na startrek.10@zoznam.sk. CHcel som si ho stiahnuť z www.jbss.de avšak verzia 3.8rl je už len shareware na 62 dní.
Zaujímavé zistenie - podľa BMHD bolo do Košíc v roku 1994 odpredaných až šesť Ikarusov, z toho 2 ks 280.08 a 4 ks 280.12. Priznám sa, že presne neviem, aký typ je 280.12 - či je to vlastne štvor- alebo dvojdverák. Jedno je ale isté - DPMK v roku 1994 žiadnych 6 ojazdených Ikarus nezaradil. Mohlo ísť teda o vozy na náhradné diely. Netreba však ešte zabudnúť, že poznámka "prodán do Košic" nemusí nutne znamenať DPMK. Mohla ich kúpiť SADka alebo ASKO alebo neviem kto ešte.
Sarko
Výzva na kompletizáciu vymazaných príspevkov bola úspešná, takže máme k dispozícii už cca 75% zo strateného objemu.
Hľadajú sa ešte tieto príspevky:
#4819 až #4983 (od 12.6.2004 do 18.6.2004), spolu 164 prísp.
#5002 až #5135 (od 19.6.2004 do 24.6.2004), spolu 134 prísp.
Touto cestou ďakujem za poskytnuté zálohy webmasterovi diskusných fór mestskadoprava.sk - PvvS, ďalej Ikarusovi a TA.