ako sa má cestujúci dozvedieť, kto prevádzkuje danú službu, keď to nie je nikde v prepravnom poriadku uvedené a ani na nálepkách hovoriacich o SMS lístkoch
už tu bol emtest,a asi mesiac tu nieje...niečo sa mi marí,že písali v novinách že ho rozbil nejaký vandal..ale tak oprava nejak dlho trvá a či vôbec sa nejaka koná
5: ja som to písal sem aj keď viem že to niesú stránky dpmk,ale určite to tu číta niekto z dpmk
vcera som planovala nastupit do N71 na KVP pri miestnom urade, ktora mala ist o 00:51, o 00:47 som poslala prazdnu sms na cislo 1166 ako to propaguju takmer vsetky autobusy... prisla mi sprava o doruceni.. no sms listok samozrejme neprisiel... teda prisiel, ale az o 3:45 .. podstatne vsak je ze dpmk garantuje dorucenie listka do 2,5 minuty... dnes sa clovek nemoze spolahnut uz na nic a uz vobec nie na sluzby dpmk
Riešime tu konkrétnu situáciu, čo robiť, keď už tam ten automat nebol. Prečo tam nebol, nie je otázka do tohto fóra, ale pre dopravný podnik. To nikto z tu priespievajúcich nevyrieši, obrátiť sa treba na kompetentných.
to som sa nechvalil,tým som len naznačil že mi je zbytočne kupovať lístok do zásoby keď to inak pochopiť neviete...a nieje to prestupný bod lebo tu bývam..je to prestupný bod pretože tu prichádzaju ľudia z eurobusov na mhd,z liniek zo šace na električky a podobne...pri automate kým tu bol bývali rady..ja aj keby som býval na luníku VII by som nechcel automat pod blokom ale na zastávke sou dopravné a to preto že tam je potrebný..v okolí tu nikde nieje,až magistrát a smerom dole až pri dome umenia..nieje to veľká vzdialenosť?? a nechápem o čo vam vlastne ide..keby som žiadal nový automat tak nepoviem,ale ja len by som rád aby tu bol späť ten starý,snáď to je dosť jasné
5