Meno (nick) autora: Sarko (sarko@gtsi . sk)
Číslo príspevku: 5754
Text príspevku:
Re #5745 KVKV: Nesúhlasím. Lepšie riešenie by bolo predĺžiť električkovú trať až k Podnikateľskej ul. v dĺžke cca 850 metrov a zriadením dvoch zastávok Hečkova a Pri pošte. Autobusovú linku realizovať jedinou službou len ako napájač v trase Barčianska - Abovská - Hečkova, so štyroma zastávkami a prestupným uzlom na zastávke Hečkova.
Ak by trať z finančných dôvodov nešlo postaviť, tak napájačová autobusová linka by premávala o jednu zastávku ďalej, k súčasnej konečnej zastávke.
Číslo príspevku: 5754
Text príspevku:
Re #5745 KVKV: Nesúhlasím. Lepšie riešenie by bolo predĺžiť električkovú trať až k Podnikateľskej ul. v dĺžke cca 850 metrov a zriadením dvoch zastávok Hečkova a Pri pošte. Autobusovú linku realizovať jedinou službou len ako napájač v trase Barčianska - Abovská - Hečkova, so štyroma zastávkami a prestupným uzlom na zastávke Hečkova.
Ak by trať z finančných dôvodov nešlo postaviť, tak napájačová autobusová linka by premávala o jednu zastávku ďalej, k súčasnej konečnej zastávke.
TA 62 - vyberáme z archívu
Číslo príspevku: 5741
Text príspevku:
Ešte som zabudol na dnešnú ďalšiu veľmi dôležitú informáciu - OD DNES bola kvôli maximálnemu limitu nabehnutých kilometrov do prehliadky odstavená ĎALŠIA VÁRKA vozidiel ČKD T3SUCS, čím sa počet odstavených vozidiel na km zvýšil na 28.
Tieto vozidlá budú prednostne ponúkané na predaj a zvyšné budú zakonzervované do doby, kým sa mesto nerozhodne o ďalšom smerovaní a význame koľajovej dopravy v budúcnosti.
Predbežne som zaregistroval odstavenie troch súprav ČKD T3SUCS #370+371, 372+373 a 374+375, ktoré sú už odstavené v ohradenej časti výpravnej haly, kde sa o. i. nachádzajú aj historické vozidlá.