Meno (nick) autora: KVKV
Číslo príspevku: 5742
Text príspevku:
Re #5732 TA:
V Rusku a spol. sa na bezpečnosť zrejme kašle,tam je všetko možné, nič neprekvapí. Ale napr. v Prahe sa skutočne ,ako sa domnievaš, používal k preprave len prvý voz.
V Ostrave to bola jednokolajná trať a ludia boli zvyknutí už pri čakaní na zastávke sa rozmiestniť po oboch stranách , obsadené boli oba vozy.
Číslo príspevku: 5742
Text príspevku:
Re #5732 TA:
V Rusku a spol. sa na bezpečnosť zrejme kašle,tam je všetko možné, nič neprekvapí. Ale napr. v Prahe sa skutočne ,ako sa domnievaš, používal k preprave len prvý voz.
V Ostrave to bola jednokolajná trať a ludia boli zvyknutí už pri čakaní na zastávke sa rozmiestniť po oboch stranách , obsadené boli oba vozy.
TA 61 - vyberáme z archívu
Číslo príspevku: 5740
Text príspevku:
Re #5729 TA:
Nikde, to je pod zemou. Oni sú tie trate vlastne tak "vrtulovite" vedené, na druhej strane (zrejme foto) trať končila hneď za tunelom smyčkou. Neviem či toto je predlženie, potom by nebol problem použiť ostrovné nástupištia medzi kolajami.
Také ostrovné zastávky sú použité na jednokolajnej trati Liberec-Jablonec , protiidúce vozy sa míňajú zlava.