Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Isidor #48225:
Áno. ?
Reply on: tbus #48207:
keby bol prípoj na každý 2. spoj L 4, tak možno aj hej. Po novom by mohli byť intervaly 20' / 30' / 24' / 40'. Teraz sú dosť kostrbaté v rannej špičke, kedy nechodí L 12 veľmi pravidelne : 15' - 30' / 60' / 30' / 60'. Takže jednoznačne by došlo k zlepšeniu spojenia.
Reply on: Mat123 #48215:
tým by si nevyriešil vôbec nič - naopak, ešte by sa taká L 4 musela koordinovať s L 6.
Reply on: eMareq #48224:
už od zajtra?
Reply on: Isidor #48223:
V súvislosti s opravou časti horskej dráhy sa jazdná doba medzi Levočskou a VSS X skracuje o minútu v každom režime, pričom sa menia odchody liniek z Važeckej tak, že ku doterajšiemu odchodu sa pripočíta 1 minúta. V opačnom smere sa logicky od Levočskej po Važeckú jazdné doby skracujú takisto o minútu.
K zvýšeniu rýchlosti generálny riaditeľ doplnil: „Zvýšenie rýchlosti znamená, že budeme musieť upraviť cestovné poriadky, doprava sa zrýchli zhruba o jednu minútu. Cestovanie však bude nielen rýchlejšie, ale predovšetkým bezpečnejšie a zníži sa aj hlučnosť električiek". ?

Predseda predstavenstva DPMK Igor Jutka pripomenul, že rekonštrukcia pri moste VSS nie je jediná, do ktorej sa Dopravný podnik v uplynulých mesiacoch pustil. (...) „Začali sa realizovať prípravy na rekonštrukciu električkovej trate na križovatke pri Športovej hale, kde sa musí nechať vyrobiť celá koľajová konštrukcia, takže rekonštrukcia bude dokončená až o rok." ? ?

http://www.kosice.sk/article.asp?id=5673
Reply on: Mat123 #48216:
bola to 523
Reply on: 5 #48205:
Doplním ako som to myslel. http://tinyurl.com/krop64 - takto by to šlo od VSS priamo cez Barcu s tým, že autobus zíde okolo školy a pokračuje ďalej do Šebastoviec. Druhá aleternatíva by spočívala v tom, že na Oslobodediteľov zíde skôr, čiže tu by bol možný pohodlný prestup na L4 už pri soche a sever Barce by bol obsluhovaný po Abovskej, Barčianskej k VSS, v opačnom smere k soche. Čiže napojenie na linku 4 by bolo dvoma smermi a teda počet možných napojení by bol interval linky x 2.
Reply on: Nikoliatko #48219:
Tam ako stojí 16-ka smerom do mesta.
Smiem sa opýtať, L14smerom na Bankov má zastávku na Mieri - tam, ako stoja trolejbusy a 18 alebo tam ako stojí 16 a 12?
Reply on: eMareq #48214:
Už len začínam pochybovať, či by tie napájače nenajazdili viac km ako polhodinová 12-ka. ? Príliš komplikované by to bolo. Tá L4 v Barci je niečo podobné ako Americká tr. na THC. Keď tam postavia trať, veľa sa tým neporieši...
Reply on: Mat123 #48215:
Keď zaplatiš tie vozkm tak nech L4 chodi aj po všetkych koľajniciach čo mame v KE.
Reply on: solac3903 #48174:
Ja som videl na Jazere nejaké KT8D5 okolo 7:30 ?
Podľa mňa, by mohla ísť L4 po trase Socha JPII - Alejová - Moldavská - ŽST, s tým, že by sa celý den nechala L3
Reply on: 5 #48210:
Stáť by bus pri soche rovno mohol, aj parkovať. A to na to na tej druhej koľaji, kedysi vyhradenej pre linky 8, R8.
Reply on: jt #48212:
Prípadne by sa z Barce dalo schádzať pri električkovom obratisku, myslím, že tam sa dá odbočiť na oba smery, teda aj pri ceste späť by sa tam dalo ísť.
Reply on: 5 #48205:
Do toho limitu vzdialenosti od zastávky by sa to vošlo. Ak by sa ale mala obsluhovať aj severná časť MČ akousi kyvadlovou dopravou, prestup na električku by mohol byť pri VSS, konkrétne tak, že zo súčasnej zastávky autobusov (L12, 24) by odchádzal voz po trase VSS - Alejová - Barčianska - Šebastovce. Čiže od VSS k zastávke Autokemping, priamo cez Barcu, pri kaštieli okolo parku na ulicu Oslobodediteľov a ďalej do Šebastoviec.
Reply on: RDZ 50 #48195:
V tomto prípade určite o plnenie detských snov nejde. Myslím, že autori LV sú s detstvom vysporiadaní dobre 🙂 Myšlienkou bolo spravidelnenie dopravy, ktoré by sa dosiahlo jednotnými intervalmi v celej sieti ED a zároveň zachovanie atraktivity výsledných intervalov.

Samozrejme, že sa to robiť a ani s LV hýbať nemuselo. Pokojne môže ostať počet liniek vyšší a ich intervaly redšie, teda zachovať súčasný stav. Roboty na cesťákoch, obehoch, zadelení by bolo menej. Ale potom sa treba aspoň na pôde tohto DF dohodnúť, že už nikdy nesmie zaznieť výčitka, že prečo po Komenského ide dvojica liniek naraz, pričom predtým i potom nejde 10 min. nič....
Reply on: 5 #48205:
Napájač pre sever Barce by mohol robiť nejakú slučku Socha JPII - Gavlovičova - Barčianska - Alejová - VSSx - Južná tr. - Hraničná - Barčianska - Gavlovičova - Socha JPII. Tak by mohli prestúpiť aj na VSSx (ale nie bezkolízne) aj pri soche.
a už netreba ? už som tam našiel aj to ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.