...chlapci spamatajte sa, ja som netvrdil, ze Tesco nie je hypermarket, len to ze poslanci nenarazali na TESCO, ale spojenie s juznou castou KE. To, ze ekonom pouzil zamerne Tesco je vysmech vsetkym tahanovcanom. Ved tie dve linky co tadial "chodia" by tak jazdili ci by tam Tesco bolo, ci nie! (pre jt - ano chodim tak pesi a nestazujem sa na to).
Ak môžeš ísť pešo do Tesca, tak môžeš ísť pešo aj od Stodolovej do Optimy a je to oveľa bližšie. Ťahanovce spojenie s hypermarketom majú, alebo snáď Tesco hypermarketom nie je?
Re #48002 Peter55: Čiže doteraz sa kapacita vozov pri tvorbe LV nijak do úvahy nebrala? ?
...aj ja som si precital clanok v Korzari (dnes) a neviem ci sa mam smiat, ci plakat. Chcel by som usmernit slavneho "ekonoma" z Bratislavy, ze poslanci Tahanoviec mysleli spojenie s hypermarketom nie TESCO (tu nepotrebuju DPMK - pesi to trva 15 min.), ale Carrefour (tusim tam jazdila 37_tka), ale z jeho odpovedi mi "vychazda", ze si z obyvatelov robi prinajmesom pr..., alebo nepozna Kosice. Ale najviac ma mrzi, ze sa nenasiel v KE schopny clovek na tuto funkciu, ale museli sme ho "tahat" z Bratislavy. To sa bez nej (Bratislavy) uz nevieme ani vy...? Smutne...
"Od prvého júna má Dopravný podnik mesta Košice (DPMK) nového riaditeľa dopravy. Stal sa ním 29-ročný ekonóm Michal Dekánek z Bratislavy. V týchto dňoch asi najviac zaujíma obyvateľov mesta najnovší návrh úprav linkového vedenia mestskej hromadnej dopravy, ktorého je spoluautorom. Tvrdí, že nové usporiadanie liniek bude lepšie!
.
.
.
Ak porovnáme Košice a Bratislavu, mesto Košice má 33 percent vozokilometrov z počtu tých, ktoré má Bratislava. Kým Košice majú čosi viac ako 14 miliónov vozokilometrov, Bratislava ich má okolo 43 miliónov.
- Bratislavčania hospodária lepšie ako Košičania?
- K tomu sa nebudem vyjadrovať. Ale určite by stálo za úvahu porozmýšľať nad zvýšením výkonov košickej MHD. "
75% z 8 je 6. Čiže DPMK ráta s tým, že vozidlo bude obsadené maximálne tak, aby na jednom metri štvorcovom stáli šiesti ľudia. Ak by to tak aj bolo, bolo by to pekné a určite by sa každý, kto cestuje v rannej špičke potešil.
Minule som šiel z Jazera trojkou, bolo to pred druhou, čiže pred nástupom popoludňajšej špičky, v smere zo sídliska do centra. Do vozidla som sa sotva vošiel, električka bola nesmierne preplnená. Spoj nevynechal, pretože pred ňou normálne odišla deviatka a v ten deň sa ani tu nepísalo o nejakom vynechaní. Bolo to popoludní zo sídliska do centra, pričom v takom čase je tok cestujúcich presne opačný. Všetci sa vracajú domov, ale aj napriek tomu, bolo nesmierne plno. Kapacita určite nedosahovala 75%, pretože na ďalšej zastávke niektorí radšej ani nenastúpili... Hlavne, že trojka jazdí ako sólo voz a aj ten jeden obmedzia iba na ráno... Posilnenie linky 7 tento výpadok nahradiť rozhodne nemôže, toto ako argument obstáť nemôže.
Vratim sa ku "kauze Fra.." , spominal som tu, že brzdi elektrodynamickou brzdou na deličoch a, že by sa to nemalo pretože aj pri brzdnei EDB je odber zo siete, tu je potvrdenie, že som mal pravdu:
"Zdravím, takže odpovědi bývalého zkušebáka ze Škody Ostrov: Napřed Peto5220 - ano, trolejbusy 14 Tr a 15 Tr odebírají při EDB proud - mají závislou brzdu - v brzdě jde kotva trakčního motoru do odporníku a buzení se napájí z troleje - v brzdě motor pracuje jako cize buzené dynamo. "
jt
Re #48002 Peter55: Čiže doteraz sa kapacita vozov pri tvorbe LV nijak do úvahy nebrala? ?