http://mutah.tahanovce.sk:8080/mutah/uploadedFiles/webfiles/cffile_12_6_2009_10_01_26.pdf
Cenová kalkulácia koľko by stálo prinavrátenie linky 18 na THC (strana 11).
vozkm na základe tam uvedených parametrov: 428.703
cena: 30 962 217 Sk / 1 027 757 €
1 mil vozkm na _autobuske_ podľa zjednodušených počtov (priama úmera) stojí ročne 72.222.978,1 Sk / 6.018.581 Sk mesačne. Ak by malo dôjsť k tomu čo žiadajú linkotvorcovia, teda navýšenie o 3 mil. km, tak by to stálo mesačne 18.055.744,52 Sk.
Cenová kalkulácia koľko by stálo prinavrátenie linky 18 na THC (strana 11).
vozkm na základe tam uvedených parametrov: 428.703
cena: 30 962 217 Sk / 1 027 757 €
1 mil vozkm na _autobuske_ podľa zjednodušených počtov (priama úmera) stojí ročne 72.222.978,1 Sk / 6.018.581 Sk mesačne. Ak by malo dôjsť k tomu čo žiadajú linkotvorcovia, teda navýšenie o 3 mil. km, tak by to stálo mesačne 18.055.744,52 Sk.
5
Občania chcú:
"Až 43,5 percenta žiada vrátiť linky 19 a 27 na pôvodné trasy, 16,8 percenta chce vrátiť spojenie severnej časti sídliska, ktorá nie je pokrytá električkou, s Námestím osloboditeľov, 13 percent chce spojenie s Furčou a 9,4 percenta požadovalo zastavovanie spoja 52 na zastávke Rovníková."
Mestská časť chce:
"aby zrýchlený spoj 52 išiel cez Južné nábrežie. Okrem toho chce zachovať električku č. 3, ktorá by po novom mala premávať iba v rannej špičke a aby autobus 54 opäť zachádzal na sídlisko."
Nevidím tam žiadny prienik. ? Koho má teraz DPMK počúvať, občanov alebo mestskú časť? Pani starostka má v tom zmätok.