žiaden stupidný krok,linka 17 má v časoch špičky pri NN dosť veľké meškanie,d3ko píše správne. Máme 30ku,na Stanici si prestúpime na 6ku a pôjdeme na Terasu.
Jedine fakt čo je zle na 30ke je interval,no...
ja chodim 17-kou takmer v kazdom case.A vo vacsine pripadov ide 17-ka pred 34-kou. Tuto linku vyuzivam denne.A vidim jej vyuzitie aj smerom z Furce.Jej rusenie je stupidny krok ktorym sa neusetri nic.Ani kilometre,ani autobusy.
Otazka znie potrebuju vobec Tahanovce linku 27 ked 10-ka a aj myslim 51-ka stoja na Palackeho? Potrebuje vobec KVP linku na stanicu? Potrebujem my vobec stanicu? Ved nedaleko je Jakabov palac...vsetci mozu ist peso cez park pripadne krizom s batohmi cez stanicu kde je oficialne zakaz vstupu chodcom.Urcite to prospeje bezpecnosti a aj zdraviu obyvatelstva....
Re #47023 Nodes: Tvrdenie ze zriadenie 30-ky je na ziadost Smolkovej ked tam uz dobry polrok premava 17-ka po tej istej trase ako planovana 30-ka je co za vymysel? ta 17-ka predsa nechodi len v spicke.
lenže pozri aké sú meškania v špičke v smere na Lingov.Keby si sa šla niekedy povoziť s niekym na 17ka ta by ťa asi yeblo.Mne stačilo keď som na tej linke bol 2-3krát cez PD a stačilo mi.To že služby na tej linke nemajú ani poriadne prestávky,to už rozoberať nebudem.Taká linka,že ďakujem pekne. ?
L17 nemeškala nikdy viac ako 5 minút aspoň na tej trase ktorou som ňou chodila ja "Darg.Hrd - MiÚ - Radnica Starého mesta" naozaj nikdy sme nečakali viac ako 5 minút a ak aj vynechala myslím že to nebol jav vyskytujúci sa iba na L17
len mi potom nie je jasné, odkiaľ sú čísla v #37163 , ked rozpočet na 2011 ani nie je návrh. Alebo je to prognóza (inflácia, rast PHM) pri nezmenenej dotácii?
neviem v akom case si cestoval L17, ale napriklad v popoludnajsej spick na zastavke hlavna posta smer lunik, mala prist L17 a po nej niekolko minut L34 , L34 dost casto prisla prva a L17 bola niekde v prdeli, ale nejde o to.. Ad. 3: neviem kto by mal potrebu prestupovat z L17 na L30 na stanici, je to blbost a existuju lepsie alternativy.
S cim ale musim suhlasit je, ako som uz nacrtol v prispevku #46908 , neatraktivnost novej L30, ktora navyse bude mat horsi interval, preto si polozme otazky, nebude to zbytocna linka?? je nutny priamy spoj furce so stanicou ??? neda sa zastavka palackeho povazovat za stanicu ??? ked uz ta L30 musi byt nebolo vhodne by ju vypraovat len ako pripoje k rychlikom ?
Všetky svetelné signalizácie v meste Košice boli postavené na základe požiadaviek - magistrát, SKK, polícia - boli na ne spracované a odsúhlasené projekty, boli zrealizované, skolaudované a uvedené do prevádzky. Ďalšie je čiste vecou údržby, a pokiaľ viem, tak cca o 98% semafórov v meste sa na základe zmluvy s mestom Košice stará firma Matyáš CSS. Tá má na starosti aj časy zapínania, funkčnosť dopytových tlačítok, fungujúcu dynamiku či koordináciu. Takže sťažnosti prosím adresovať niekde inde.
A na margo kopcov - Košice nie sú jediné kopcovité mesto na svete, a všade nájdete semafóry aj na prudších stúpaniach, ako v Košiciach na tr. KVP či L.Svobodu.
pedro77