Chces vyhybkovym zelezom po hlave??? Si v Blave a ani sa neozves. Hanbi sa
SHORTY: Suhlasim s tebou
1018, PAPYR : vsetko ma svoje vyhody a nevyhody, tak sa nenatahujte na hovadinach. Nie je jedno v akom polepenom voze cestujes, ale ci to , ide, ci je tam kulturne prostredie a kulturny vodic /a je ich dost/ .
PAPYR: Nemaj problemy co sa tyka tvojho nazoru na IQ voicov, lebo velmi velky pocet su dost inteligentny, ze by tromfli aj teba pan MUDr. Osobne poznam aj ING, Mgr ale aj RNDr vodicov, az by si sa divil. Ale titul nie je vsetko ako vravis. Poznam aj takych co nemaju poriadne ani strednu skolu ale su inteligentnejsi ako mozno ty alebo 1018.
PS: Inteligent nikdy nepovie, ze je inteligentny /stare prislovie a pravdive/
Co sa tyka znacenia parkovacich miest : VSA je prenajata odstavna plocha mesta, este aj ciary tam musia nastriekat cestari.
A este k cackackam vozu : nech su, pokial sa vodic citi dobre v tom prostredi tak je to dobre, pokial nie je to dost na figu, lebo sa neciti dobre. vodici vedia velmi dobre svoje cisla aj osobne, dokonca aj kolegov.
o spolocenskej nepouzitelnosti pisem vseobecne bez akejkolvek narazky, ak ju tam citis, tak je to paranoja. nemam preco tebou opovrhovat, nepoznam ta a komentujem iba tvoje reci.
Takze uz sme se v sobotu vratili o 30-40 let spatky. Dvounapravovy vozy tu uz jezdej (Anitry maji pevny podvozky), jenom je mezi dvema 2osakama ponesenej NP clanek, a vlecnak uz taky vyjel. Este chvili a nebudou se montovat ani dvere
Posledné dvojnáp. vozy s vlečňákmi v Brne v pravidelnej prevádzke boli jednosmerné trojdveráky s vv označované ako MT4. Neviem presne kedy skončili, ale v polovine 70tych rokov ešte normálne jazdili. Takže nie po 50tich rokoch.
Úplne posledné vlečňáky s dvojnáp. mv dojazdili v Ostrave na L5 myslím v r. 1985.
Je vraj síce stále vo výstavbe, ale časť informácií sa už dá nájsť. Na adrese www.dpmk.sk tak nájdete aktuálne cestovné poriadky, platnú tafu a schému MHD k 14.12.2003. Spôsob vyhľadávanie v CP mi veľmi pripomína systém na iMHD ale nič to, možno len mali podobný nápad
K veterine Ťa priamo zo stanice dopraví električka číslo 2 (na stanici má len jedno nástupište, nemusíš zdĺhavo hľadať), premáva každých 20 minút a vystúpiš na konečnej zastávke Štadión Lokomotívy. Celá cesta potrvá cca 17-18 minút a je celá v I. tarifnom pásme, takže potrebuješ lístok za 12 Sk (resp. 6, ak máš kmeňový list DPMK na zľavu).
V Brne som inak obdivoval až 29 rôznych konštrukčných typov električiek a bol som aj pri včerajšom historickom medzníku, keď sa po 50. rokoch opäť zaviedla riadna prevádzka s vlečnými vozidlami. Prvá takáto súprava odvčera premáva na linke č. 10, zatiaľ bez cestujúcich vo vleku. Po peknom poprosení je však možné zvezenie s pracovníkom KOS Krnov, ktorý nad vlekom dohliada. Výkon T3R.EV (4x90 kW namiesto bežných 4x43 kW) je úctyhodný. Vlek z pohľadu cestujúceho nie je vôbec "cítiť", akurát kvôli dolaďovaniu bŕzd vo vleku musí vodič voliť plynulejší rozjazd a brzdenie. Vodiči s dobrou technikou jazdy s tým nemajú najmenší problém a jazdy (aj skúšobné), vo mne zanechali ten najlepší dojem (na rozdiel od Anitier a K3N). Veru ťažko si budem odvykať od všadeprítomných "šalin", ale doma je doma
Konečne už prispejem aj ja. Po týždňovom "túlaní", sa vraciam domov. Cestovaním vlakmi som strávil už 15 hodín so zaujímavou postupnou trasou v tvare ležiacej osmičky: Košice - Kysak - Žilina - Bratislava/prestup - Břeclav - Brno/prestup - Bojkovice/prestup - Vlárský průsmyk/prestup - Trenčianska Teplá/prestup a zachádzka do Trenčianskych Teplíc - žilina - Vrútky/prestup - Martin - Horná Štubňa - Harmanec/prestup - Banská Bystrica - Zvolen/prestup - Lučenec - Rožňava - Košice. Každému, kto by chcel mať este viac zážitkov, odporúčam prípadnú cestu z KE do BA cez Kysak - Margecany - červená skala - Banská Bystrica - Nitra - Bratislava. V ČR prebehne ďalšia vlna rušení regionálnych tratí a na kým sa v minulosti dalo na trase Trenčianska Teplá - Vlárky pr. - Brno odviezť 3 pármi R, dnes je tu potrebný 2- až 4-násobný prestup s Os!
balky : Busy rotujú pokiaľ sa nakúpia nejaké nové, vrátia sa GO a pod. a nie zo dňa na deň. Áno môže sa stať, že vodič ráno nenájde svoj bus na VŠA, lebo ho večer z dôvodu plánovanej prehliadky, poruchy odstavili na Hornádskej. Vtedy dostane iný bus.
Stalo sa tuším v prípade 5224, že bus bol po pravidelnej prehliadke a vodič o tom nevedel, lebo nastupoval po dlhšom čase. Mal na výber buď dostane nejaký budár, alebo stihne prísť na Hornádsku po svoj bus. Stihol ?
Takze to zhrniem.3505 mala mnohouholniky zelene, len sa nahradili modrymi. Proti zelenej na Solarku nemam nic...ale modra?radsej tam vodic nemal nic lepit,ak nemal zelenu.Ale musel tam nieco nalepit,lebo by si v garazi nepoznal svoj voz medzi ostatnymi jazvecikmi. Este dobre, ze vie, v ktorej garazi ho ma hladat,kedze busy medzi garazami rotuju.(zaujimalo by ma, ako zisti, ze jeho oblepeny voz je skutocne v tej garazi, v ktorej ho chce hladat) Busy teda nemaju pevne miesta, nemozu mat pevne stanovisko vyznacene napr. farbou na asfalte. Kludne sa moze stat,ze voz by nemusel prist do niektorej z garazi a nikto si to nevsimne,pretoze vozy sa medzi garazami striedaju.A vodic 3505 mal v podstate stastie,ze za nim siel dalsi bus.Inac by v garazach asi nezistili,ze im jeden jazvecik chyba. Mozno sa mylim, ale z tych prispevkov mi to takto vychadza.
No ja viem, že Dopravák je na trolejbusy zaťažený. Práve preto nerozumiem, prečo by ho mal tešiť pohľad na cestovný poriadok, ktorý je horší (= menej spojov) ako cestovný poriadok dnes platný
Druhý odstavec som vôebec nepochopil.
Re #4671 eMareq: Nebesá! A prečo znova ďalšia stránka? Nemohli by sa tie informácie (pokiaľ sú vierohodné, zmysluplné a zaujímavé) objaviť na stránkach iMHD?
Re #4672 SHORTY: "Vo vzduchu zavesené" - to je reakcia na 1018 alebo na Papyra? Lebo ten citát je vlastne z Papyrovho príspevku. I keď celkom nechápem dôvod citovania. Niečo sa Ti na tom texte nepozdáva?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Sarko