Reply on: jooojko #45208:
Áno, viem ako to funguje. Prvý stupeň je práve toto, keď sa z útrob voza púšťa dovnútra zbytkové teplo (a s ním aj kopa prachu), čiže súprava nespotrebúva viac energie než je potrebné, no v takom teple je to viac na obtiaž než na úžitok.
TA
Lenže naša ctená cestujúca verejnosť je taká hlúpa, že vidí len odchody svojej linky a viac ich nezaujíma, a preto potom vznikajú takéto a podobné nedorozumenia medzi DPMK a cestujúcimi. LUKYmhd, neber to osobne, hovorím teraz o všetkých, ktorí prišli aj tu vyplakávať, prečo spoj tej a tej linky ide práve vtedy, keď ide spoj inej linky - treba vidieť súvislosti.
A áno, na prestup by to chcelo viac ako 1 minútu smerom na Mašu, ale v prípade opačného smeru sú 3 minúty dostatok. To, že vodiči nedodržujú CP alebo ho nemôžu dodržať z rôznych dôvodov, je ďalšia vec.