Reply on: Cathy #45197:
viem o tom, podstata môjho príspevku je ale v inom - konkrétne v tom, že odchody spojov nie sú vymyslené len tak mirnix-dirnix, ale majú určitý súvis, a to si musí uvedomiť aj napr. LUKYmhd, keď sa mu nepáči, prečo L 13 a L 31 idú naraz po sebe na Južnom nábreží.Lenže naša ctená cestujúca verejnosť je taká hlúpa, že vidí len odchody svojej linky a viac ich nezaujíma, a preto potom vznikajú takéto a podobné nedorozumenia medzi DPMK a cestujúcimi. LUKYmhd, neber to osobne, hovorím teraz o všetkých, ktorí prišli aj tu vyplakávať, prečo spoj tej a tej linky ide práve vtedy, keď ide spoj inej linky - treba vidieť súvislosti.
A áno, na prestup by to chcelo viac ako 1 minútu smerom na Mašu, ale v prípade opačného smeru sú 3 minúty dostatok. To, že vodiči nedodržujú CP alebo ho nemôžu dodržať z rôznych dôvodov, je ďalšia vec.
BMko
Ak je to budova drahovych vozidiel, tak preco je tam lakovna, preco je tam karosarska dielna bez preskolenych pracovnikov a bez povolenia od drahoveho uradu. A preco je vlastne umyvarka spolocna z autobusovou???
A teraz posledny bod : preco sa neurobi patricne preskolenie a poucenie zamestnancov aby sa mohlo vyuzivat toto pracovisko. ?? Ak sa niekto tomu brani, tak prosim spojit pracoviska a ludia spadajuci pod trolejbusku mozu robit brzdove skusky autobusom, nakolko len oni mozu. Tu ludia nehladaju kompromisi, tu ludia nevedia drzat spolu, myslim prevadzky tak co potom chceme?? Ked potrebuju pomoct jedny, tak ty druhy ju zamietaju. toto nie je spolupraca.
PS: ked sa vycvakaju draty nad brzdovou stolicou, tak to uz pod drahou nebude
A teraz vazne, tu ide o zivot a bezpecnost cestujucich a pokial budu v podniku take rozbroje, tak ako chceme uspokojit cestujucu verejnost, ked nevieme najst kompromis vo vlastnych radoch. To je cela moja myslienka.