Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Josip3211 #44579:
Linka tri odchádza mimo špičky a cez víkend každú hodinu o 06, 36 a 56, linka dva o 11, 31 a 51. Navyše obe linky sa otáčajú na vnútornej koľaji, tak neviem ako jedna mohla dávať prednosť druhej. Na vonkajšej koľaji sa otáča iba linka 6, tak buď si vymýšľaš, alebo bola nejaká mimoriadna situácia. Ak sa aj stane, že na obratisko príde L2 pred trojkou, tak dvojka zacúva na koľaj pred zálohový voz a L3 nechá prejsť pred seba.

Ak chceš mať stále pravdu, tak ja ti poviem, že teraz ju určite nemáš. Nevidel som to len na monitore (áno, teraz som si to overil, aby som uviedol presné časy a dĺžku trvania cesty), pretože zo stanice chodievam pravidelne. Medzimestské spoje, ktorými prichádzam do mesta majú totiž príchod často tak, že od východu stanice zvyčajne vidím odchádzať linku 3, ktorá by mi vyhovovala. Ale prídem na zastávku a po chvíli ide dvojka, ktorou sa odveziem pred Dargov a prestúpim na sedmičku.
Reply on: Josip3211 #44574:
irónia je práve to, čo v tejto situácii pomáha najviac, však?

Re #44579 Josip3211: Ty sa čím riadiš, keď ideš na zastávku?

===

Nejako veľmi vám chýbajú sedlové 30-minútové intervaly na nosných linkách. Keď po nich tak túžite, dúfam, že budete skákať od radosti, keď sa opäť zavedú na súčasných linkách.
Reply on: jt #44580:
Lenže realita je uplne ina ?
Reply on: RDZ 50 #44578:
na pvú zastávku na sídlisku je to tak, ako som napísal 21 minút. Trojkou priamo je to 14 a linkou deväťnásť 12 minút. Rozdiel oproti linke tri je 7 minút. Veď je víkend, nemôže predsa jazdiť xy spojov každé dve minúty z každého bodu v meste. Ja som chcel poukázať na to, že normálne zmýšľajúci človek nestojí zadubene na jednej zastávke a nečaká, kým mu príde spoj, ktorý stojí pri jeho cieli, keď o 500 metrov ďalej (kam mu jazdí polovica autobusov, ktoré okolo neho prejdú a všetky električky) o chvíľu pôjde iný spoj.
Reply on: jt #44576:
Zase si nieco videl na papiery alebo monitore? Ved 3 davala prednost 2 vo vyjazde zo zastavky.Ach jaaj zase nieco na papiery ale realita ina. ? ? ? ?
Reply on: jt #44576:
samozrejme, však všetci košičania sú imhdaci trasúci sa v prostriedku MHD cestujúc päťkilometrovú vzdialenosť jednu hodinu... ? ?
Reply on: Josip3211 #44574:
ale však jasné že je geniálne... kto pochybuje o jeho dokonalosti je iste poznačený kuzmoidným schwartzozimom a podobne... ? ?
Reply on: Josip3211 #44574:
Stačí počkať 5 minút, nie 20. Nastúp na električku linky 2 a na Námestí oslobodedditeľov si prestúp na linku 7, ktorá ide 5 minút po tom, čo vystúpiš. 3 a 7 totiž od NO jazdia spolu v desaťminútovom PRAVIDELNOM intervale, takže ti ani netreba nič počítať a pamätať si a vieš, že ak ti odíde trojka, tak sa ti stačí dostať na NO (dvojka ide tak, že ani nemusíš dlho čakať) a tam ti o desať minút ide sedmička.
Reply on: Josip3211 #44574:
Vieš ta 19ka je koordinovana s L30 ? Takže ano je super to LV len musiš vedieť ktorymi spojmi isť ? ?
Reply on: eMareq #44535:
Veru na jazero sa dostat mimo spicky tak to stoji dost nervov.Vid priklad: Dnes pride 10-ka na stanicu otvori dvere a v tom zatvara dvere ako 19 tak aj 3.A cestujuci cakaj dohladnu dobu(20 minut) alebo sa hod o zem. ? ? ?
Jednoducho povedane "nove linkove vedenie je super, bomba,najlepsie,nema chyby,zavidia nam ho ine mesta,spickove a neviem este ake." ? ? ? ?
Reply on: Nodes #44570:
Ktoré to sú neviem, ale viem, že nemali rovnaký náter. Jedna mala žltý pruh podobne, ako majú T6 a jedna bola modrá so žltými stĺpikmi medzi oknami, alebo aspoň približne takto. Už dlho nejazdia, tak neviem presne.
Reply on: Nodes #44570:
374 stále je, ja si pamätám ešte 394 s CVR SaS Slovensko a 380 s CVR Česká poisťovňa Slovensko... 502 bola celkom zvládnutá, čo sa laku týka, pred odchodom do Sarajeva ?
Reply on: Peter55 #44562:

ahaaa ... veľmi rozumné ? ... ale potom to bude ako dakde v cirkuse. ?

Re #44564 jt:
tiež by som privítal kombináciu modrej s žltou. A namiesto tých de.bilných celoplošných reklám by som erb mesta a ešte niečo k tomu..
Reply on: jt #44564:
Ktore T3? Okrem 359 si pamatam 374 a dalsia?
Reply on: jt #44568:
oprava: myslel som 361, nie 363.
Reply on: Peter55 #44567:
Veď to je samozrejmé. Tak potom sa opýtam - viac sa ti páči 363 alebo 359? Modro-žltý náter by som si vedel predstaviť na každom voze, ale nehovorím, že sa má surovo aplikovať podľa vzoru 359, to bol len príklad. ?
Reply on: jt #44566:
Ani ja nehovorim, že maju byť 3 pruhy, ale musiš sa prispôsobiť tvaru električky inak to tam nebude pasovať.
Reply on: Peter55 #44565:
Nehovorím, že presne taký, ani to, že by sa len mali vymeniť farby. Nikde nie je napísané, že náter majú byť tri pruhy (zelená - biela - zelená)...
Reply on: jt #44564:
Taky lak ako ma 359 by T6kam určite nepasoval
Prečo keď je to mestský podnik, nepoužíva sa na vozoch náter vo farbách mesta? Veď aj logo DMPK je v mestských farbách, nie zelono-biele, alebo zeleno-žlté... Vyzerá lepšie náter na T6-tkách, alebo na 359-tke? Máme tu ešte dve T3-ojky v žlto-modrých farbách, ale tiež sú dlhodobo odstavené.

Keď už spomínam 359, tento rok mala byť na nej vymenená výzbroj a pustená do prevádzky, stane sa to, alebo sa DP znova vyhovorí na krízu?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.