Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Dimi #44261:
to je dilatacia casu
Reply on: VLK #44258:
Ani ja nerozumiem EMTESTU a casu.. Ako je mozne, ze na vnutornych displejoch za vodicom sa ukazuje iny cas oproti dislpeju za tocnou ??? Ci tam je uz ina synchronizacia ? ?
Reply on: Peter55 #44256:
tiež som si to vo veľkom Londone nevedel predstaviť a ejha - ono to v skutočnosti ide. Najväčšie prestoje sme paradoxne mali, keď sa vodiči striedali priamo počas spoja. A nie všade ide TUBE, tam sa chodí autobusmi, vďaka luxusným intervalom to chodí často, ale v špičke je možné zažiť aj plný DOUBLEDECKER ?
Reply on: Sarko #44257:
vodiči majú presné grafikony a sú aj kontrolovaní. Plávajúci interval (every 8-16 min) je uvádzaný z dôvodu rozsiahlych kongescií, ktorými Londýn chronicky trpí. Iná situácia je na predmestí Londýna, kde je interval už pevný (napr. every 12 min.)
Reply on: Pes Trasoles #44219:
nerozumiem súvislosti EMtestu s časom. Zariadenia EMtestu sú skutočne synchronizované prostredníctvom GPS, čím je garantovaný presný a rovnaký čas vo všetkých vozidlách.

To, čo hovorí Peter55 je nezrovnalosť časov uvedených na výveskách CP na zastávkach a uvedených v palubných počítačoch. Nakoľko však EMtest nespravuje CP pre DP Košice ani pre žiadneho iného dopravcu, nerozumiem súvislosti medzi týmito dvoma vecami. Za cestovné poriadky, či už vyvesené na zastávke alebo nahraté v PP si zodpovedá dopravca sám, je to jeho plná kompetencia.
Reply on: BMko #44246:
ee, v Londyne nie su vsetky zastavky na znamenie. Povedal by som, ze "Request stop" ich ma iba takych 50%, ak nie menej.

Dalsia podstatna vec je, ze zastavky AD su velmi nahusto a zastavky nie su uvedene ani v ziadnych CP. Na zastavkovych stojanoch je vzdy len par vyznamnych zastavok a konecna s CP danej linky iba s uvedenymi casmi v prvej hodine a s priemernym pribliznym intervalom v dalsich hodinach (napr. "then every 8 to 16 mins").

Cize dost benevolentne to vyzera na prvy pohlad, lenze v skutocnosti v ramci toho intervalu pride niekedy aj viac ako jeden spoj, uz sa mi stalo, ze v ramci uvedeneho intervalu prisli aj 3 spoje. Je to teda uplne ina situacia ako v pripade KE.
Reply on: VLK #44244:
Neviem si predstaviť, že by v rannej špičke nastupovali ľudia napr. na NO prednymi dverami a vodič by mal každeho kontrolovať ? ? ? V Londyne im to može byť jendo keď tam je taka premavka, že peši som rychlejšie a čo ja osm chodil busmi po londyne tak nenasupovalo toľko ľudi ako sa vymeni tuna na NO. Prste je to debilina
Reply on: 3001 #44251:
Pokiaľ viem, tak kongresovka zmenila majiteľa niekedy na jeseň minulého roka. Vlastnili to Francúzi, ktorí to po dlhom čase predali Rakúskej firme, ktorá má partnera sídliaceho v Bratislave. Tak buď to kúpila iná rakúska firma, alebo je TV Naša pekne pozadu...
ja pozdravujem celu mrzutu osadku v nasardinkovanom spoji na L15 o siestej vecer.
P.S. ja som bol v tej L50 co vas obehla na secovskej, skoro vsetci sme sedeli a samozrejme som cestoval na 4zastavky ?
Reply on: Vladislav 48 #44234:
Pozdravujem piatkove sardinkove spoje L10 z internatov...
A aj napuchnute sola na L6 v nedelu vecer. Fakt skvely prieskum.
Reply on: Furčan #44239:
Cybernetic ich vyhodnocuje, tak nech napise co vsetko obsahuje zaznam 😛
Mimochodom.. Podla najnovsich informacii nam bude prieskum nanic. Uplne nanic......... Dopadneme ako dopravaci v BB, co sa doteraz biju s SAD Zvolen. A je to veeelmi realne, ba priam az najrealnejsie.... Bohuzial...
Reply on: Pes Trasoles #44219:
Myslism, ze ak ZAtrest berie cas z GPS, tak ta odchylka moc velka nebude...
Reply on: Peter55 #44230:
Ako nam bolo vysvetlene, v pripade tohto prieskumu tu nejde o to, ci to bude presne, ked voz nie je plnyl alebo prazdny. Ked tam bude 20 alebo 70 percent ludi, je to ok, ludia sa vmestili do busu a normalne sa vezu. DPMK ide prave o extremy, o nulove a 100 percentne "hodnoty" prieskumu. Ak sa vo vozidle vezie 5 ludi a dalsi tyzden, ked sa meranie zopakuje, sa to potvrdi, tak to o niecom hovori. Tak isto aj ta maximalna kapacita. O toto ide, tie hodnoty medzi extremami DPMK netrapia.
Reply on: tomik55 #44227:
Do 10. aprila postupne pride desat kusov. Mozno pridu naraz, ale do desiateho aprila urcite.
Reply on: Isidor #44223:
v OSLO tak isto. Ale ak je vela ludi, plati pravidlo otvaraj vsetky dvere. takze len vybrane zastavky. Ale doprava v Osle je predimenzovana, takze verim ze aj v Madride. Linky sa zahustuju nie na ukor inych ako v KE. A hlavne mesto si objednava stale viac a viac kilometrov, co v KE je nerealne. Takze bolo by to zbytocne, riesit na Slovensku.
PS: zabudol som dodat v Madride, v Londone a aj v inych mestach su vsetky zastavky na znamenie. To by zase substrat nepochopil
Reply on: Dispecer #44243:
v Trenčíne sa už nastupuje dvomi dverami, rovnako ako v BB... ?
Reply on: Peter55 #44241:
je to také nereálne? Celý Londýn nastupuje prednými dverami (s výnimkou niekoľkých liniek) a nikto z toho vedu nerobí....
Reply on: Peter55 #44242:
No poviem ti, ja už v TN som bol a asi hodinu po špičke na nástupnej zastávke na istom sídlisku istej linky bol rad taký, že asi 2 - 5 minút trvalo, kým všetci nastúpili... ?

Zaujímavé, že primátor Trenčína ( ❓ Cengeľ ❓ ) chce zaviesť nastupovanie všetkými dverami, ako som nedávno počul (cca. 2 mesiace tomu sú asi)... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.