Reply on: Nikoliatko #43342:
Neuveríš, čo sa stalo mne...v sobotu si tak idem na metro, a zrazu sa zo stanice valia davy ľudí, vraj to nejazdí, lebo nejaký chlapík skončil pod vagónom. Tak sme šli na električku, čakali sme asi 10 minút (nehorázne - cez víkend 15 min. intervaly), samozrejme totálna sardinkáreň, ľudia pomaly vypadávali von, a potom sa dokonca na tretej zastávke pokazili dvere!! Vodič sa 5 minút snažil to opraviť!!!!! No tak sa pýtam PRE KOHO je dobré také metro, či električky??? Vidíš, aj v tej Prahe sú úplne sprostí, ešte viac ako u nás v Košiciach...
jt
Re #43342 Nikoliatko: Typický prípad Schvartzovho syndrómu...
Vieš kvôli čomu tie trolejbusy nešli? Nie je totiž porucha ako porucha. Ak sa totiž stane niečo také, ako minulý rok keď auto "sundalo" stĺp trakčného vedenia, tak ani najdokonalejšia trolejbusová trať je odstavená. Vždy sa nájde niekto, kto si pri nejakom zádrhely vypichne presne to, prečo je ten-ktorý systém zlý. Uvedomuješ si, že poruchovosť sa pohybuje v desatinách/stotinách percenta? Že z 1000 spojov na poruchu narazí len malý zlomok? Ak by si ostala trčať na letisku kvôli snehovej kalamite, zatracovala by si lietadlá? Ak by sa pod vlak hodil samovrah a prídeš s trojhodinovým meškaním, tak by si s iróniou písala o výhodách koľajovej dopravy?
Písala si o novom linkovom vedení a pre koho je robené. Predstav si, že aj pre teba. Nechápem ako môžeš nadávať na systém, ktorému očividne absolútne nerozumieš (vlastne ako všetci na Magoriáte). Systém ako taký vôbec nie je zlý, nadávať by si mala skôr na hustotu spojov. Je všeobecne známe, že máme nedostatok vodičov, preto spoje nejazdia tak často. Palackého je zastávka s veľmi vysokou frekvenciou spojov, zrejme si narazila na vynechaný spoj. Možno kvôli poruche na vozidle (nekazia sa len trolejbusy ? ), alebo spomínanému nedostatku vodičov.