Reply on: pedro77 #43304:
vyzeralo by to tak ako doteraz. ? Preferencia určite nespôsobuje zápchy. Hoci v čase zvýšeného počtu spojov L R by to mohlo spôsobovať zdržanie IAD. Ak by sa však po prejazde električky pokračovalo v začatom cykle, prípadne aj v konkrétnom začatom signáli, tak zdržanie by bolo v špičke minimálne, ak vôbec nejaké. Naopak - počas dňa by to mohlo ešte viac urýchliť dopravu, pretože v čase, kedy by neprechádzala križovatkou žiadna električka, nemusel by sa pre ani zapínať signál voľno. Ak sa však nemýlim, tak na všetkých križovatkách na Triede SNP je signál voľno pre električky súčasťou rovnobežnej zelenej pre IAD, takže by sa potom dalo pouvažovať nad zmenou nastavenia sledu signálov na jednotlivých CSS.
280
Re #43285 Peter55: tiez som o tom pocul, ze na budare podavali novych a stari vodici sli na ine vozy, ale to preto lebo im to SLUBOVALI pri nabore, ze budu mat novy voz! A potom nahodou dostane Ikarus tak ho tak skatuje, ze sa ten voz nevie mesiac spamatat. Vynikajuco vymyslene, uplne na hlavu ?