Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Isidor #43216:
neviem o čom hovoriš ale je to tvoj nazor a ja ti ho neberiem ale pouvažuj o tom či by to nebolo dobre keby ludia chodili ked nie 5 tak aspon 3 minuty pred odchodom spoja
Reply on: pedro77 #43215:
slúži na prihlásenie električky pre CSS. Už sa to tu dávnejšie rozoberalo. V praxi však niekedy aj po zatlačení toho tlačidla čaká električka niekoľko cyklov.
Reply on: Stevqo #43186:
vcera som sa ohladom CP dozvedel jednu zaujimavost. Cakal som na NO na linku 10, podla CP mala odchod na 18.12... a prisla 18.12, (mne sa to veruze nezdalo, lebo L10 nacas nechodi nikdy ? ) tak som sa pozrel vodicovi do palubaku a jemu tam svietilo -04.xx a podla toho palubaku mal odchod z NO uz 18.08.... co by sa stalo keby siel nacas? ?
Reply on: Sheep #43217:
Ale zabudas na podstatnu vec, ked su prekazky, tak je meskanie a nie naskoky. Naskoky su cisty balkanizmus.

Ked su zle urobene chronometraze a nikto to nechce riesit, tak ako vodic dodrzujuci sa zdrzim na zastavke alebo prisposobim svoju jazdu tak, aby som nemal ziaden naskok. Meskanie je pochopitelne, naskoky su neospravedlnitelne.

Re #43173 Sarko:
Este som zabudol doplnit presnejsi zoznam zrusenych trati (podla #30090)-
* odbocka ku cintorinu (pravidelna 1952, nepravidelna 1963 al. 64),
* odbocka ku Anicke (pravidelna 1960, nepravidelna 1965),
* Stromova - Zel. stanica (1966),
* Havlickova - Tahanovce, obec (1966 al. 67),
* Kuzmanyho ul. (1971, do jej obnovenia v roku 1986 iba trav. pas).
* Havlickova - Cermel (1972),
* Nam. MMM - Stromova (1972).
všetci komu ležia na srdci cestovne časi sa veeeelmo tešte a ujukajte v juli 2009 sa ma CPprepracovat aj v zhladomna zle časi a peticiu vodičov že su zle. A to od .2.8.2008 je platny tento CP ktory sa neda dodržiavat len ak v pripade nejakych planovanzch stratach na životoch .Preto od pondelka bude na každom CP dopisane VSTUPUJETE NA VLASTNE RIZIKO ☠ ☠ ☠
Reply on: Isidor #43216:
podobnu kazen som tu mal aj ja pred 2 rokmi ale aj tak, cestujucich je vela, neda sa vyhoviet vsetkym, a tie nepresnosti v jazde vznikaju predovsetkym preto ze v meste je zlozito riesena doprava, nemyslim tym MHD ale celkovo, same krizovatky, vela aut, casove nepresnosti medzi cestujucimi a vozidlami a dalsie veci, toto nie je metro ktore chodi dookola bez prekazky
Reply on: snopy10 #43211:
"každy normalny cestujuci by mal byt 5 minut pred odchodom spoja na zastavke"

A úplne najlepší cestujúci je taký, ktorý na zastávku nepríde vôbec, aby si nedajbože nedovolil obťažovať milostivého pána vodiča svojou podradnou existenciou či túžbou sa niekam prepraviť, čo? ?
Reply on: TA #43205:
co som sem tam kedysi pozoroval tuto krizovatku pri cigarete, nevsimol som si nejake zavaznejsie chyby, je pravda ze niekedy sa nieco v cykle vynecha raz tak a raz inak ak ho narusi elektricka, chodci musia niekedy stlacat tlacidlo inak zelenu nedostanu, v smere do centra elektricka neni preferovana kedze nie je dopredu jasne ako dlho sa zdrzi na zastavke, ale ma tam pri svojom semafore (gulickach) oranzovy signal ktory mi je zahadou, tak isto ako v dost velkej vyske tlacidlo, ktore niekedy stlaci sofer elektricky (vystupi z nej)
Reply on: jt #43182:
o tu ekologiu ani tak nejde ale preco ma byt na linku kde premava trolejbus byt vypraveny autobus a to este dokonca ako garantovany spoj nie zaloha alebo daco podobne ? , aj tak vseobecne za poslednych par rokov je tento jav inak dost casty ze sa budare objavuju na trolejbusovych linkach
Re #43186 Stevqo: podobny problem ma aj aj ze skoro nikdy nestihnem elektricku pretoze zo zastavky odisla este niekolko minut pred tym ako tam mala prist ale zakazdym bijem len seba ze som tam mal byt skor ?
Reply on: matway #43212:
Aj ked to nsuvisi s Kosicami, jeden postreh z Grecka. Tiez stat EU. regionalny osobny vlak Larissa - Thessaloniki ma sice CP, ale podla upozornenia delegata cestovnej kanc, odchylka + - pol hodina.
Reply on: Stevqo #43204:
to je v pohode,a v KE detto...nastúpila u nás 50-tka,ale časy v CP nie su prispôsobené!!! potom sme v EU,ale žiadne kritéria sa nedodržujú podľa noriem EU..proste DPMK je asi kolonia v ktorej platia vlastné pravidlá a KE su hlavným mestom EU,lebo sa tu dodržiavaju iba zákony KE nie EU!
Reply on: Stevqo #43206:
To stymi C.P maš pravdu treba ich prerobit preto ti vravim že sa to neda stihat podla toho čo je na vyveske.Tych 500 metrov pre futbalistu ktory hral futbal ja neviem hodinu nema problem.A stym 18:35:14 a 18:36 ved budme ludia to je 46 sekund a každy normalny cestujuci by mal byt 5 minut pred odchodom spoja na zastavke.
Reply on: jt #43189:
smutné je však to, že kompetentným ( asi ) vyhovuje, že nefunguje preferencia, prípadne, že funguje, ale nie dobre. Jej používanie by nestálo ani € navyše. Naopak - má len plus, ak je vhodne nastavená. Takže nie je dôvod ju nepoužívať. No v KE je to tak, že radšej ju nebudeme používať, lebo by sme si ešte náhodou zvykli na jednoduchší život.
Reply on: snopy10 #43203:
robil som,viem to!
Reply on: Nodes #43207:
Diky niekde si to napišem ☺
Reply on: snopy10 #43201:
Dopravna siet TD meria 13,1 km.
Reply on: snopy10 #43201:
Z marsu nie som, ale ktovie 😃. Tvoj nazor je zaujimavy, ale absolutne neakceptovatelny. Tak ak raz mam CP aj na 18 kilometri s presnym casom, tak ake meskanie? To potom zbytocne davat po 10 kilakoch CPčka 😃. To je taky nazor 😃. Ja z tohto meskania neobvinujem vodicov, ale DP, ze to nedokaze prisposobit realite.

K tym 500 metrom 😃. No ano, v lete, bez cest.tasky nedbam. Ale po futbale, v -10 st. a s bagazou, no neviem neviem..Myslim, ze nejaky dodatocny nedobrovolno-dobrovolny pohyb nepotrebujem 😉.

Re #43202 snopy10: Neviem, je rozdiel 18:35 a 18:36? Mna ucili v skole, ze je rozdiel ci mam 5 jablk alebo 6...Nechcem byt sarkasticky, ale tak nechapem ako si to myslel...Ak je v CP napisane odchod 18:36, tak ratam, ze by ten voz odtial odchadzal 18:36:20, ale nie o minutu skor..neviem, mozno som fakt z marsu...
Reply on: pedro77 #43188:
bežne sa stávajú situácie, že :
1. električka nedostane signál voľno smerom od centra - obvykle však nečaká dlhšie než 1 - 2 križovatkové cykly;
2. električka nedostane signál voľno smerom do centra - v tomto prípade niekedy čaká aj dlhšie než 2 - 3 cykly a napokon to vodiči riešia tak, že idú cez križovatku aj napriek tomu, že na CSS svieti signál stoj;
3. po prejazde električky sa nie vždy pokračuje v začatom cykle;
4. pri vstupe viacerých električiek naraz do križovatkovej zóny, teda napríklad ak stojí električka v zastávke TU v smere do centra a prechádza križovatkou električka v smere od centra, stáva sa, že z druhej strany nenaskočí signál voľno;
5. chodci niekedy aj napriek dopytu po zelenej ju nedostanú v čase, keď doprava odbočujúce autá majú zelenú;
6. ak majú chodci na rovnobežných priechodoch pre chodcov s traťou zelenú a v tom momente dostáva električka taktiež signál voľno, niekedy sa automaticky prepne červená pre chodcov.
Reply on: matway #43200:
Nie, nie. Necestujem len jednu zastavku tam a spat, len prave to ma napadlo:D. Som rad, ze si dal aj nejake priklady z praxe, myslim, ze niektore veci to fakt vysvetluje. Ale zhodneme sa asi na tom, ze CP by sa mali fakt upravit, nie v zmysle menit intervaly, zhustovat, predlzovat, ale hlavne priblizit sucasne odchody realite, lebo ak si clovek podla toho zariadi volny cas, potom moze mat problem, ak zisti, ze sa mu to cele posuva o 8 min a neskor nestihne prestup a uz je tam sklz polhodinu atd atd..
Reply on: matway #43200:
Neviem či si niekedy robil L.72 ale po 20 00 su tam minutove intervaly medzi zastavkami to sa neda stihat.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.