Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ked sa uz je na pretrase ten akvapark...

"Krajský stavebný úrad odmietol odvolanie vlastníkov pozemkov, čím potvrdil územné rozhodnutie o umiestnení novej cesty. Výstavba multifunkčného centra Aupark v Košiciach by sa mala definitívne začať na jar tohto roku." ?
http://www.sme.sk/c/4290995/vystavba-auparku-v-kosiciach-dostala-zelenu.html

Re #43083 Sarko: tych "smiesnych 800 metrov trate" by mohlo stat odhadom tak (smiesnych) 10-15 milionov eur (tretina rocneho rozpoctu DP 🙂 )
No ale aj tak - predsa prioritajeEHMK ?
Reply on: Sarko #43083:

Oprava... -> "Pokracovanie ku Klastoru..." patri pod odstavec "3A)"
Reply on: jt #43082:
Mas na toto Tvoje tvrdenie nejaky zdroj alebo odkaz na nete? Ja som poskytol odkaz na katastralnu situaciu, ktora svedci jedine o vlastneni kuska komunikacie v profile Puskinovej ul. (nie Bottovej, ako som sa v #43080 pomylil).

Jedine vtedy by to bolo mozne, ak by Tebou spominane uzemie HB Reavis vlastnil ako samostatny pozemok. Pohrabem sa este na www.katasterportal.sk, kde si to skusim vyhadat, len je to zdlhave trochu, tak na to budem este dodatocne reagovat.
Reply on: pedro77 #43056:
No presne kvoli tomu, aby bola obsluznost centra mesta lepsia, co by mala byt priorita c. 1. Samozrejme za zrusenu trat na Kuzmanyho by museli byt adekvatne nahrady, co som tiez spominal. Trat na Moyzesovej by pomohla ozivit zapadnu cast centra mesta, kde by to na lukrativnejsom mieste zacalo viac prudit zivotom, vznikat kaviarnicky, restauracie a nove obchody.

Zrychlenie spojenia sever-juh je jeden z velkeho mnozstva pozitiv.

Odpovede na poslednu otazku:
Vyslovene iba elektricka na Sidlisko Tahanovce a letisko, naozaj kravina - zbytocne nakladne a na letisko absolutna nevyuzitelnost kapacity. V ramci KORID by som uz suhlasil, ale s bezpodmienecnou podmienkou vystavby el. trate cez Svatoplukovu!


Inak -
1) Masarykova - ZST je priorita c. 1 (to si sakra nikto vecne nechce a nevie uvedomit este ani pri planovani KORIDu?)

2A) Obnovenie prevadzky na Hlavnej, ked nie uvazovat o prelozke trate z Kuzmanyho na Moyzesovu.

2B) Nebranil by som sa ani obojemu - na Moyzesovej rychla spojnica s vacsinou liniek, na Hlavnej jedna linka v riedkom intervale + prevadzka historickych jazd.

Pokracovanie ku Klastoru je zbytocny luxus, ktore si nedovolia ani bohate velkomesta. KVP dobre obsluhuje TD. Po planovanom prepojeni severnej vetvy (KVP - Popradska - Ondavska - Vojenska - Nam. MMM) by to bolo este dokonalejsie.

3A) Bardejovska - Mikoviniho, staci postavit SMIESNYCH 800 METROV TRATE a mame s ED obsluzeny Lunik VIII. Neuveritelne? Nie, zly sen...
http://maps.google.co.uk/maps?f=d&source=s_d&saddr=48.704273,21.236486&daddr=Petzvalova+to:Petzvalova&hl=en&geocode=%3BFW8X5wId-vpDAQ%3BFSgR5wIdYPZDAQ&mra=dme&mrcr=0&mrsp=0&sz=16&via=1&sll=48.70096,21.23388&sspn=0.010381,0.019097&gl=uk&ie=UTF8&ll=48.701215,21.236165&spn=0.010381,0.019097&t=h&z=16

3B) Pokial by sa naslo viac penazi, prepojil by som aj Popradsku s Ul. pri pracharni...

4) Nad Jazerom - ZST Krasna, ale to len za predpokladu, ze by sa spustil a fungoval KORID a CP citytramu nadvazujuce na CP train/regiotram. Dovtedy to nema absolutny vyznam.

5) Spojka Amfiteater - Watsonova - Mier, to iste, zbytocny luxus a poriadne drahe. Co s vypadovkou? Kde konecna? Co meniaren?

Ked uz, radsej potiahnut po tej trase trolejbus, na krizovatke Narodna tr./Hlinkova staci len pridat trolejove krizovatky, potahat vedenie+napajanie+pocitat s rezervou novej meniarne pre v buducnosti existujucu trat KVP - Popradska - Ondavska - Nam. MMM a opat pripojit vyhybkami na krizovatke Tr. SNP/Ipelska. Toto postavit az ked sa uz postavia vsetky planovane etapy TD (KVP - NMM a NO - [ZST] - Exnarova).
Reply on: Sarko #43080:
HB Reavis Group je vlastnik projektu Aupark Kosice, takze plati to iste, co som pisal v predoslom odstavci. Mne sa nechce verit, ze by niekto predal verejnu komunikaciu i ked aj ten maly kusok je zvlastnost.
--- Bottova ulica je de facto predaná, či už to rozumné je, alebo nikoliv. Bohužiaľ, toto sú Košice...

Ešte jedna zaujímavosť k tomuto projektu. Pozemky okolo južnej časti cesty na námestí vlastnia bližšie neidentifikovaní Číňania. Tí robia problémy a tak sa možno dočkáme vyvlastnenia. Cestu rozšíriť treba, takže tieto pozemky sú nutné.

Re #43042 TA: Na mieste kongresovej haly plánovali bývalí francúzski majitelia multifunkčné obchodno-zábavné centrum. Potom, ako sa rozhodlo o výstavbe Auparku tento zámer padol, po čase sa bývalá/budúca kongresová hala dostala do rúk súčasného majiteľa (pokiaľ viem, jedná sa o bratislavskú firmu), ktorý plánuje postaviť hotel City Hotel**** (http://img149.imageshack.us/img149/9099/cityhotel1ev0.jpg). Búrať sa už malo začať na jeseň.
Reply on: Sarko #43080:
- > HB Reavis Group je vlastnik projektu Aupark Kosice, takze plati to iste, co som pisal v predoslom odstavci. Mne sa nechce verit, ze by niekto predal verejnu komunikaciu i ked aj ten maly kusok je zvlastnost.
Reply on: Nodes #43071:
http://www.kosiceprojekty.com/galeria/galleries/obchodnecentra/aupark/kataster.jpg
Podla tejto katastralnej situacie (ak to zodpoveda skutocnemu stavu) to vyzera, ze tam maju "halusku" v profile Bottovej ul.

Re #43075 jt:
HB Reavis Group je vlastnik projektu Aupark Kosice, takze plati to iste, co som pisal v predoslom odstavci. Mne sa nechce verit, ze by niekto predal verejnu komunikaciu i ked aj ten maly kusok je zvlastnost.

Re #43063 TA:
Auparku zrejme severna cast cesty nepatri, ale keby sa budoval tunel, tak by sa robil pre oba smery len v juznej casti. Zahlbit sa da aj dalej smerom do parciku pred (ne)kongresovym centrom, sice by stromy padli za obet, ale aspon by sa mohli potom vysadit slachtene odrody. 🙂

Ano, bola jedinecna sanca, aby sa nieco take mohlo koordinovane urobit naraz aj s vystavbou toho monstra a aspon by som ten Aupark prijal ako mensie zlo. Ale takto rozhodne nie...
Reply on: redburger #43076:
keď si zoberieš, že v Starom meste sa 2-izbové byty s rozlohou okolo 60 m^2 predávali a dokonca aj dodnes predávajú za vyše 2000000 SKK, tak 1 m^2 = aspoň 33333,33 SKK. A to pritom nie je novostavba. Prípadne rekonštruované byty stoja aj viac. Otázna je ale strana dopytu. Akosi nemôžem uveriť tomu, že ľudia majú toľko € na to, aby si mohli dovoliť také drahé byty. A ak áno, tak jedine z hypotéky, čím si o zopár rokov privodíme finančnú krízu, aká otriasla a otriasa USA ( 🙂 ).
Reply on: jt #43075:
svedčí to o profesionalite toho, kto vypracoval danú zmluvu. A tiež o tom, ako sa radní starajú o to, čo podpisujú. Im to môže by a aj je jedno, veď prídu po nich ďalší, takže kľudne sa môžu správať systémom po nás potopa. A Aupark sa len môže tešiť, ako jednoducho získal pozemky a ani nemusí zabezpečiť nové riešenie dopravy.
Reply on: 5 #43072:
pekný tunel ?. Žiaľ, na Slovensku je to tak, že treba dať zarobiť známym a príbuzným. Pritom, koľko sa ešte " ukradne " zo zvyšnej časti peňazí...
Reply on: Axel #43055:
V cassovere ak sa pamätám dobre, šli ceny od nejakých 50 - 60k za štvorák. vychádzal som z toho... byty na sídliskách si myslím, že po toľko až nešli, ale stále boli nadhodnotené, to je jasné.
Reply on: TA #43063:
Pozemky pod (na) Bottovou ulicou patria HB Reavis. Len u nás môže niekto predať cestu... ?
omg...sa mi najviac paci ked napisu ze si schvalili platy[by som bral aj ja si schvalovat plat] a to EHMK je tiez konina jak delo, kosice nemaju jeden normalny klub na koncerty.... ? malt o vyhrat presov ...
Reply on: 5 #43072:
Ti poviem, chcel by som mat taky plat.
Niečo na rozčúlenie: Tretinu rozpočtu EHMK na rok 2009 (830 tis. €) zožerú platy zamestnancov (skupinky priateľov a známych), v priemere 1000 € mesačne. A my všetci sa im na to poskladáme. ?
http://www.korzar.sk/clanok.php3?sub=2.2.2009/96983O
Reply on: TA #43063:
Investor kupil aj pozemky, kde je cast severnej cesty.
Reply on: Axel #43055:
veruže hej. Tam to bude v bývalom SKK ponímaní aj 6-ciferná suma za m^2. Keď môžu v BA toľko pýtať za luxusné novostavby až 150000 SKK / m^2, tak prečo by nie pomaly aj u nás. ?
DPMK pripravuje rozsiahly dopravný prieskum: bude sa zabezpečovať (vytvorenie, vyhodnotenie) vlastnými silami alebo v spolupráci s niekým (napr. súkromná firma, VŠ..)?
Reply on: Furčan #43051:
Skupinka "nepridelené vodičom" je podozrivo šrotoidná. Po dodaní Citelisov sa celá odoberie do siene slávy? ?
Reply on: SOLTED #43066:
jááj a zabudol som ešte na jednu vec... z pomsty parkovanie na Vša

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.