Reply on: jt #42709:
Niesom si istý, či na paneloch vôbec bol OC Bajkal. Myslím si, že premenovanie OC BAJKAL na OC VAZEC bolo pred tým, než sa zaviedol inf. systém BUSE, ale isto to neviem. Tie tabuľky so sídliskom krásna si pamatám aj ja. A tiež si pamätám tabuľky L 19 s LUNNIKOM IX. Viem, že som sa tomu stále divil, ked jazdila na KVPčko.
eMareq
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=23.1.2009/96923K
"Jedným zo sťažovateľov je aj Ján Šándor z Košíc.
Za jednu jazdu zaplatil 7 eur
Na pracovisku Dopravného podniku mesta Košice (DPMK) na Rooseveltovej ulici si dobil kredit v peňaženke desiatimi eurami.
"Potom som sa vybral autobusom z Námestia osloboditeľov do nemocnice na Rastislavovej ulici, prešiel dve zastávky a na tretej vystúpil. Veľmi nemilo ma prekvapilo, keď mi čítačka v autobuse odrátala za túto jazdu viac ako sedem eur," povedal nám nespokojný cestujúci. "Po návrate na Rooseveltovu ma poslali do reklamačnej pokladne DPMK na Bardejovskej ulici. Tam mi povedali, že treba vypísať reklamačný lístok, odpoveď mi vraj príde o 30 dní. Na otázku, ako mám jazdiť, mi pani za okienkom povedala, že si mám kupovať lístky."
Na druhý deň nám J. Šándor zatelefonoval, že sa jeho prípadu ujal jeden zo šéfov DPMK a bleskovo vybavil, že nahnevanému Košičanovi elektronickú peňaženku dobili eurami, o ktoré prišiel. On teda obišiel ešte vcelku dobre. Avšak podobných prípadov je v Košiciach oveľa viac a ľudia nevedia, čo majú robiť.
Nastúpia na mimoriadnu zmenu
Nielen na to, ale aj ako chcú problém zle fungujúcich čítačiek riešiť, sme sa opýtali v DPMK.
"Vzhľadom na to, že sa zvýšil počet problémov s bezkontaktnými čipovými kartami (BČK) predovšetkým pokiaľ ide o využívanie elektronických peňaženiek, DPMK už zaslal dodávateľovi softvéru, spoločnosti EMTEST reklamáciu so žiadosťou o čo najrýchlejšie odstránenie nedostatkov," uviedla Monika Murová, hovorkyňa DPMK. "Pracovníci DPMK sa stretli s problémom nesprávne stiahnutých súm už pred pár dňami, v súčasnosti evidujeme niekoľko desiatok takých prípadov. Z dôvodu zvýšeného počtu sťažností na zariadenia EMTEST po 1. januári 2009 sa počas dnešnej (včerajšej - pozn. red.) noci uskutoční mimoriadna nočná zmena kompetetntných pracovníkov DPMK po 22.00 hod. Počas nej skontrolujú jednotlivé zariadenia vo všetkých dopravných prostriedkoch DPMK."
O svoje peniaze vraj neprídu
Vedenie DPMK v súvislosti s problémami opätovne vyzval žilinskú spoločnosť EMTEST, aby čo najskôr určila termín spoločného kontrolného dňa vzhľadom na to, že softvérové problémy so zariadeniami firmy pretrvávajú. Týka sa to však nielen čítačiek, ale aj s jej nových eurových automatov na vydávanie cestovných lístkov.
"DPMK očakáva, že EMTEST odstráni vzniknuté problémy tak, aby čo najmenej komplikovali situáciu cestujúcej verejnosti. Pokiaľ cestujúcim vznikajú problémy pri používaní elektronických peňaženiek, prosíme ich, aby sa obrátili so svojou písomnou reklamáciou na podateľňu DPMK. V pracovnom a po pracovnom čase reklamácie prijíma predajňa na Bardejovskej a Rooseveltovej ulici. Na základe reklamácie bude DPMK jednotlivé prípady riešiť. Tlačivo na reklamáciu dostane cestujúci na predajnom mieste. DPMK ubezpečuje, že pre nekorektné operácie cestujúci o svoju hotovosť na karte neprídu," dodala M. Murová."
- Kde udělali soudruzi programátoři z Emtrest Corp. chybu?