ako prinútiť vodičov, aby rešpektovali značku stop, daj prednosť v jazde? Na Slovensku sa vodiči správajú neskutočne arogantne, a preto potom vznikajú podobné vážne DN. Som za to, aby sa tam nasekali na každé priecestie ( a nielen tam, ale aj na Kuzmányho, Južnej triede a ďalších cestách ) účelové CSS ( prípadne kompletné CSS pre celé križovatky ), na ktorých by pri prechode električky zasvietila červená pre autá. A že to bude zdržovať IAD? Keby vodiči jazdili, ako majú a neporušovali by predpisy, nebolo by to potrebné. Lenže to sa u nás nestane, lebo na Slovensku je to tak, že sa podporuje IAD namiesto MHD.
heeej ludia pozrite si zaciatok sprav na jojoke na tv archiv asi v strede clanku je graficka animacia taketo elektricky v Ke najblizsich min 10 rokov chodit nebudu
Nuz je to najstarsia trat a 1. v KE na neosvedcenom systeme panelov BKV. Tento rok je to uz 26 rokov od otvorenia trate, ktora nebola nijako zasadne opravovana a schatrala az do havarijneho stavu. Nielen trati, ale vobec elektrickam ako takym tikaju hodinky uz od cias primatorovania Schustera.
"Ja tam vidim kabinu tej Avie vyosenu nalavo, cize to podla mna vyzera, ze vodic sa isiel pripojit zo sidliskovej komunikacie na Slanecku a 618 do neho naburala sprava." A o čom som písal? ?
Avia šla zo sídliska (netvrdím, že zo Ždiarskej - to som len rozvinul), a práskla to pravým bokom (v smere jazdy) do 618.
Ja tam vidim kabinu tej Avie vyosenu nalavo, cize to podla mna vyzera, ze vodic sa isiel pripojit zo sidliskovej komunikacie na Slanecku a 618 do neho naburala sprava.
Pokial by si vodic Avie robil skracovacku cez Zdiarsku, tak by som povedal, ze by isiel pozdlz Slaneckej az na koniec sidliska. Pokial isiel v smere von z mesta, nedava mi logiku, preco by takto este nepokracoval az ku krizovatke na konci sidliska a takisto aj naopak.
Ze je Slanecka pretazena, o tom nepochybujem, nic to vsak podla mna nemeni na fakte, ze ulice, ktore su tam v okoli tej krizovatky, su sidliskove a nie hlavnou komunikaciou a teda ze tam nie je ziadna pravidelna alebo frekventovana doprava, teda mozno okrem toho zvyseneho poctu majitelov IAD, ktori tam byvaju. Priecestie je tam riadne oznacene znackou "STOP" a buracky tam budu, aj ked Slanecka bude stvorprudovka.
Iste, to bez debaty. Prehliadnuť ju vďaka žiarivému Emtestu vodič Avie asi nemohol. Ale zvláštne je, že 618-ka nemala vpredu na čele ten "pásik", ktorý sa lepil na niektoré vozidlá tuším práve za účelom zlepšenia ich viditeľnosti.
Ja to vidím trochu inak. Slanecká cesta ako taká je dnes preťažená IAD aj na 150%, kapacitne už dávno nestačí. Autá si často skracujú cestu cez Ždiarsku ulicu. Zrážok električiek s autami tam bolo dosť (hodne ich pribudlo práve kvôli zvýšenej IAD), ale nespomínam si, že až takýchto rozmerov. Pred priecestím je STOPka, tú si vodič Avie asi nevšimol, alebo si v domnení myslel, že to stihne a potom už len búral. Keď si prehliadam fotky tam kde je aj Avia, zdá sa mi, že išla zo sídliska tak, že zachytila ľavým bokom http://www.facebook.com/photo.php?pid=88938&id=1626185478&l=765b0 predok 618. Vozeň sa takto vychýlil zo svojej polohy a Aviu odhodilo v smere nárazu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TA