Reply on: eMareq #42424:
Pán Gerši sa už vyjadreniami chytá do vlastnej pasce. Všimnime si zásadné protirečenia.1. "Chceme, aby z pohľadu ceny bolo cestujúcemu jedno, či cestuje linkou Eurobusu alebo DPMK." Žiadosť Eurobusu však neráta so zjednotením jeho cestovných dokladov s DPMK.
- Chcú rovnaké ceny, ale nechcú jednotné lístky. PREČO ASI? Žeby predsa len nechceli rovnaké ceny???
2. Pasažieri by tak nemohli prestupovať s jedným cestovným dokladom medzi linkami oboch dopravcov. "O tom by sme s mestom rokovali po vydaní licencie, aby prestupovali bez komplikácií."
- Najprv nám dajte licenciu a potom budeme rokovať??? TO UŽ ČO JE?
3. Eurobus zatiaľ nežiada od mesta dotáciu (tzv. úhradu straty za výkony vo verejnom záujme), akú dostáva DPMK. Gerši však avizoval, že záujem o ňu majú.
- Nežiadajú o ňu (lebo tak by licenciu nedostali), ale záujem o ňu majú? Takže najprv nám dajte licenciu a potom si požiadame??? TO KDE SME?
Priehľadné až to bolí. Toto môže za mesto podpísať len človek, ktorý tam má nejaké iné ako verejné záujmy. Primát sa teraz môže vyfarbiť.
TA
" Podľa Maliarovej je možné z karty zistiť všetky údaje o cestovaní vrátane času nástupu a výstupu, dobíjanej sumy a koľko peňazí za cestu z karty zobralo a vrátilo. ... Poznamenala tiež, že je najlepšie sa so sťažnosťou obrátiť na dopravný podnik na Bardejovskej ulici deň alebo dva po zistení chyby, kde budú chýbajúce peniaze okamžite na kartu prirátané. "
--->>> okamžite znamená pre DPMK ( do ) 30 dní. Že huba nebolí toho, kto takú somarinu trepne pre média a pritom musí sám vedieť, že to nie je pravda.