Nie gadzovksy rozum, ale ak mam do skoly prestupovat pocas 6 zastaviek vazne si radsej kupim auto (v bazare stoja aj 20000, takze so splatenim by problem nebol :P).
Re Peter55 , TA: ako toto je fakt asi pravda. Tu aj keby sa vymyslela neviem ako dokonala prestupna tarifa s koordinaciou vsetkych liniek, tak ludia budu nadavat, ze treba prestupovat.
Pritom dostat sa z KVP na Lingov mi trvalo v starom LV:
z Cottbuskej na NO 19,54,trolejmi 8-11minut + cca 8-10min 55tkou ci 20kou hore cez Secovsku...spoje som si vyberal tak, aby som na prestup na NO mal max. 5min ... teda vyslo ma to nejakych 18-26min , pricom 18tkou to trvalo 28 a trolikom 34 :)))
V KE nikdy. Je zabavne pozorovaŤ ľudi na zastavke keď pride bus prečitaju si cieľ a potom "a to mi nejde priamo tam a tam" a nechaju tak odisť všetky linky ?
priamo, priamo, priamo... inak sa nedá cestovať? Len priamo?
Kedy konečne ľudia pochopia, že pretupná tarifa má názov odvodený od toho, že sa prestupuje?
A ako sa dostanem na Postovu (resp. ku hlavnej poste) so zeleznikov? Teraz mi tam aspon 12 ide , sice musim ist desat minut peso, ale aspon nieco mi tam stoji. Po tovjej zmene podla vsetkeho tam zo zelznikov prijamo nejde nic.
Este navrhujem 29 predlzit vsetky spoje az po Carefour a samozrejme plus posilnit, potom sa moze rusit 16. Lebo teraz sa s 15 neda cez den prestupit na 29-ku.
to je pekné, ale z ktorého? KVP či Furča? ( Je mi jasné, že to bude Furča, keďže si to zariadila Smolková, ale principiálne sa potom môžu ozvať obyvatelia KVP, že prečo zase im chodi aspoje naraz. )
predpokladám, že si podpísala Smolkovej petíciu za zmeny v MHD, takže sa nemusíš báť - budeš mať novú L 50, ktorá pôjde naschvál polovicou mesta tak, aby sa nedali jej odchody nijako koordinovať s ďalšími linkami. Ale hlavne, že pôjdeš bez prestupu.
Isidor