Myslím že tu bolo niekde porovnanie pred novým LV a v novom LV, ako príklad bola myslím linka 36 niekdajšia.
Treba si uvedomiť že máme o 500 000 vozo/km menej, myslím že toľko najazdí nejaká L71 ročne, tak to môžeme zrušiť jednu celodennú linku ročne a buďme pri starom LV.
Ach áno, to boli časy, postávať na zastávke, dýchať čerstvý vzduch, obdivovať okolie... A nie ako teraz, že hneď nastúpim a nemusím tak dlho čakať na jeden spoj. To je také nekultúrne!
Zaujímavé, zrazu Furči nie je dobrá linka do st. nemocnice. Buď budete (Furča ako celok) mať linku ku st. nemocnici (lebo u Vás už nemôžu byť chorí a ani umierať a tento primárny dôvod dopravy všetkých Furčanov treba zachovať) a zmierite sa s prestupom na linku do Optimy, alebo budete mať pôvodný návrh L15 a umierať budete chodiť do Optimy resp. s prestupom do st. nemocnice (to asi neprežijete a umriete ešte skôr). ? Alebo sa dnešná L15 rozdelí (podľa vzoru linkotvorby Schwartza) na dve samostatné jazdiace s polovičným intervalom, aby bol každý spokojný. ?
Celý DPMK je pripečený na hlavu. Ja by som bol za vrátenie starého linkového vedenia kde by ostali niektoré linky ako u napríklad na Furči linka 15. Ostatné by som určite dal na návrh občanom Furče ako by to bolo najlepšie. Lebo ani pán riaditeľ DPMK ani bývali raditeľ dopravy v živote necestovali v autobuse tak ani nevedia ako to funguje.
"Informoval, že na Rade starostov sa dohodli, že po 10. októbri bude DPMK rokovať s každou mestskou časťou o jej návrhoch na zlepšenie linkového vedenia a MHD, ktoré uvedú do praxe možno už aj od novembra."
Jááj, ta to tie "vylepšenia", ktoré si MČ vynútili zakomponovať do nového LV? Tie "vylepšenia", vďaka ktorým vyzerá súčasné LV tak ako vyzerá? ? Welcome in Slovakia!
Hm, dnes ráno som pozeral do CePo L23 čo som dostal a tam je uvedené také že:
- posledný spoj s odchodom o 21.21 -> Letisko cez PD
- posledný spoj s odchodom o 21.19 -> Letisko cez VD
nebol som tu už hoooodne dlho,ale sem tam som si čo-to prečítal,a poviem vam,že som z toho na bleee...situacia v podniku je taká,že sa nedivím žiadnemu názoru,len nerozumiem,prečo sa naťahujú ťahanovce a furča,akoby to bolo nejakou prioritou,komu sa viac uškodilo!obe sídliska sa potýkajú s problémom dopravy a nieje to v počte spojov,ale o riešení problémov spojov! všetci poukazujú na danú problematiku NLV,ale väčšina vie,že je to o inom,je to o mestských častiach,presnejšie o starostoch,povedal by som,že je to zas o politike! starostovia nemajú nárok na zasahovanie do vedenia dopravy! ale z politického hľadiska to robia!ved hája záujmi svojich voličov! zainteresovaný poslanci,ako je Halenár by sa mali viac starať o vec,čo je mu určená a nie o jeho blížnosti k riaditeľovi DPMK,alebo primatorovi! hnusí sa mi taký človek,čo je samosudcom,ale druhej strane nerozumie!...súčasný stav v podniku by som pomenoval asi ,,TUNEL" ,mne sa to nijak inak nevidí!!!
Odchody L 23, ktoré sú tu uvedené, nesúhlasia s odchodmi v zastávkových CP. Napr. spoj s odchodom 21:34 od Krajského súdu v smere na letisko, je na zastávkovom CP uvedený s odchodom 21:32. Na iné si teraz presne neviem spomenúť.
Mohli by sa vyznačiť v tunajšom CP aj spoje, ktoré zastavujú pri Valeu - ide o spoje s odchodmi od stanice o 5:32, 13:12 a 21:27 cez pracovné i voľné dni.
Oslo je v Nórsku skôr výnimkou než pravidlom. Keď si urobíš výlet do iných väčších miest, napríklad Stavangeru alebo Bergenu, rýchlo ťa to nadšenie prejde.
Mimochodom, pracuješ v Unibusse alebo Norgesbusse?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peter55