Dopravný podnik: Problémy sú, ale zlepšuje sa to
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=22.9.2008/93230K
"Tkáč: Zlepšuje sa to
"Vypravenosť vozidiel má rozhodujúci vplyv na pravidelnosť a spoľahlivosť MHD. Pri nevypravovaní dispozičných záloh prudko narastajú časové výpadky, keďže poruchy nie sú nahradzované." Zdôraznil, že tieto problémy začali ešte pred augustovým spustením nového linkového vedenia, preto to netreba spájať.
Generálny riaditeľ dodal, že v septembri sa výprava zlepšuje, končia dovolenky, kurzy nových vodičov a vďaka rastu ich miezd i motivačným opatreniam (príspevky, byty) možno očakávať stabilizáciu stavu vodičov aj skvalitnenie MHD, pričom na prelome rokov 2008 a 2009 pribudnú nové autobusy. Verejne poďakoval vodičom za náročnú augustovú prácu v neštandardných podmienkach."
"Niektorí cestujúci sa sťažovali, že niekedy nekorešpondoval čas v cestovnom poriadku na internetovej stránke DPMK s časom v cestovnom poriadku na zastávke, a spoj nakoniec nešiel ani podľa jedného z nich. "Stať by sa to nemalo, ale vylúčiť to nemožno. Stále totiž prebieha optimalizácia a aj v priebehu mesiaca môže dochádzať k menším úpravám niektorých časov. Oznamy o tom však dispečeri hneď umiestňujú na zastávky," reagoval člen Predstavenstva DPMK Antonín Reisinger. Dodal, že na webstránke podniku pripravujú funkciu, kam si cestujúci len zadá, odkiaľ kam a kedy chce ísť a ponúkne mu to už konkrétne, skombinované spoje aj s presnými časmi a miestami prestupov."
"Bruňák: Nie je to také zlé
Predseda Predstavenstva DPMK Ladislav Bruňák (SDKÚ-DS) nevidí stav MHD tak katastrofálne, ako niektorí cestujúci. "Pri dennom počte 160 vypravených autobusov zvykneme mať napríklad 5 až 7 hlásených porúch označovačov, pár nevypravených služieb a možno dve havárie. Keď každý deň prepravíme desaťtisíce ľudí, denný počet sťažností predstavuje relatívne nízke číslo. Keď však autobus uviazne na 40 minút v zápche, čo s tým máme robiť? Ale cestujúcich chápem, lebo keby mne meškal autobus, aj ja by som sa sťažoval."
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=22.9.2008/93230K
"Tkáč: Zlepšuje sa to
"Vypravenosť vozidiel má rozhodujúci vplyv na pravidelnosť a spoľahlivosť MHD. Pri nevypravovaní dispozičných záloh prudko narastajú časové výpadky, keďže poruchy nie sú nahradzované." Zdôraznil, že tieto problémy začali ešte pred augustovým spustením nového linkového vedenia, preto to netreba spájať.
Generálny riaditeľ dodal, že v septembri sa výprava zlepšuje, končia dovolenky, kurzy nových vodičov a vďaka rastu ich miezd i motivačným opatreniam (príspevky, byty) možno očakávať stabilizáciu stavu vodičov aj skvalitnenie MHD, pričom na prelome rokov 2008 a 2009 pribudnú nové autobusy. Verejne poďakoval vodičom za náročnú augustovú prácu v neštandardných podmienkach."
"Niektorí cestujúci sa sťažovali, že niekedy nekorešpondoval čas v cestovnom poriadku na internetovej stránke DPMK s časom v cestovnom poriadku na zastávke, a spoj nakoniec nešiel ani podľa jedného z nich. "Stať by sa to nemalo, ale vylúčiť to nemožno. Stále totiž prebieha optimalizácia a aj v priebehu mesiaca môže dochádzať k menším úpravám niektorých časov. Oznamy o tom však dispečeri hneď umiestňujú na zastávky," reagoval člen Predstavenstva DPMK Antonín Reisinger. Dodal, že na webstránke podniku pripravujú funkciu, kam si cestujúci len zadá, odkiaľ kam a kedy chce ísť a ponúkne mu to už konkrétne, skombinované spoje aj s presnými časmi a miestami prestupov."
"Bruňák: Nie je to také zlé
Predseda Predstavenstva DPMK Ladislav Bruňák (SDKÚ-DS) nevidí stav MHD tak katastrofálne, ako niektorí cestujúci. "Pri dennom počte 160 vypravených autobusov zvykneme mať napríklad 5 až 7 hlásených porúch označovačov, pár nevypravených služieb a možno dve havárie. Keď každý deň prepravíme desaťtisíce ľudí, denný počet sťažností predstavuje relatívne nízke číslo. Keď však autobus uviazne na 40 minút v zápche, čo s tým máme robiť? Ale cestujúcich chápem, lebo keby mne meškal autobus, aj ja by som sa sťažoval."
5
Re #38308 Nodes: Presne to nevyrátam, nemám km tabuľky a koľko to bude merať cez nový most tiež neviem.
Ale ako uvažujem:
- L27, ktorú som skrátil, premáva denne od 8. do 20. hod.,
- L55, ktorú som predĺžil, premáva len v špičke prac. dní (+Smolkovej razzahodinovka v dopoludňajšom sedle PD).
Ten predĺžený úsek L55 bude síce dlhší ako skrátený úsek L27. Ale tým, že sa skráti celodenná linka a predĺži sa len špičková, si myslím, že v celoročnom merítku ten návrh možno celkové km aj ušetrí!