Yogi616, Peter55: Našiel som v schránke furčiansky občasník F-kuriér. Na titulke: MHD kolabuje, kroky mestskej časti.
Dovolím si pár citátov, ktoré sú odrazom kompetentnosti podpísanej autorky (starostky):
"To že sa nespustili intervaly, ktoré sú navrhované počas dňoch ? školského vyučovania sa veľmi dotýka našej mestskej časti. Takto sme ukrátení o min. jeden interval linky č. 15 v špičkách, rovnako tak je to aj pri linke č. 27 a pri linkách č. 54 a 55 sú to až tri intervaly v špičkách." ?
"Medzi požiadavkami bolo aj aby: - na linkách č. 54 a 55 počas rannej a poobedňajšej špičky premávali len veľké autobusy a mimo špičky boli zavedené polhodinové intervaly a aby linka č. 55 premávala aj počas dňoch ? pracovného voľna, ako priame spojenie s nemocnicou na Tr. SNP, keďže sa domnievame, že občania druhej najväčšej mestskej časti v Košiciach by si zaslúžili aj počas víkendov priame spojenie s nemocnicou na Tr. SNP."
Naša pani starostka sa proste vyzná a presne vie, čo nám chýba. Už nemôžeme ani cez víkend ochorieť! ?
Dovolím si pár citátov, ktoré sú odrazom kompetentnosti podpísanej autorky (starostky):
"To že sa nespustili intervaly, ktoré sú navrhované počas dňoch ? školského vyučovania sa veľmi dotýka našej mestskej časti. Takto sme ukrátení o min. jeden interval linky č. 15 v špičkách, rovnako tak je to aj pri linke č. 27 a pri linkách č. 54 a 55 sú to až tri intervaly v špičkách." ?
"Medzi požiadavkami bolo aj aby: - na linkách č. 54 a 55 počas rannej a poobedňajšej špičky premávali len veľké autobusy a mimo špičky boli zavedené polhodinové intervaly a aby linka č. 55 premávala aj počas dňoch ? pracovného voľna, ako priame spojenie s nemocnicou na Tr. SNP, keďže sa domnievame, že občania druhej najväčšej mestskej časti v Košiciach by si zaslúžili aj počas víkendov priame spojenie s nemocnicou na Tr. SNP."
Naša pani starostka sa proste vyzná a presne vie, čo nám chýba. Už nemôžeme ani cez víkend ochorieť! ?
eMareq
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=22.9.2008/93230K
"Tkáč: Zlepšuje sa to
"Vypravenosť vozidiel má rozhodujúci vplyv na pravidelnosť a spoľahlivosť MHD. Pri nevypravovaní dispozičných záloh prudko narastajú časové výpadky, keďže poruchy nie sú nahradzované." Zdôraznil, že tieto problémy začali ešte pred augustovým spustením nového linkového vedenia, preto to netreba spájať.
Generálny riaditeľ dodal, že v septembri sa výprava zlepšuje, končia dovolenky, kurzy nových vodičov a vďaka rastu ich miezd i motivačným opatreniam (príspevky, byty) možno očakávať stabilizáciu stavu vodičov aj skvalitnenie MHD, pričom na prelome rokov 2008 a 2009 pribudnú nové autobusy. Verejne poďakoval vodičom za náročnú augustovú prácu v neštandardných podmienkach."
"Niektorí cestujúci sa sťažovali, že niekedy nekorešpondoval čas v cestovnom poriadku na internetovej stránke DPMK s časom v cestovnom poriadku na zastávke, a spoj nakoniec nešiel ani podľa jedného z nich. "Stať by sa to nemalo, ale vylúčiť to nemožno. Stále totiž prebieha optimalizácia a aj v priebehu mesiaca môže dochádzať k menším úpravám niektorých časov. Oznamy o tom však dispečeri hneď umiestňujú na zastávky," reagoval člen Predstavenstva DPMK Antonín Reisinger. Dodal, že na webstránke podniku pripravujú funkciu, kam si cestujúci len zadá, odkiaľ kam a kedy chce ísť a ponúkne mu to už konkrétne, skombinované spoje aj s presnými časmi a miestami prestupov."
"Bruňák: Nie je to také zlé
Predseda Predstavenstva DPMK Ladislav Bruňák (SDKÚ-DS) nevidí stav MHD tak katastrofálne, ako niektorí cestujúci. "Pri dennom počte 160 vypravených autobusov zvykneme mať napríklad 5 až 7 hlásených porúch označovačov, pár nevypravených služieb a možno dve havárie. Keď každý deň prepravíme desaťtisíce ľudí, denný počet sťažností predstavuje relatívne nízke číslo. Keď však autobus uviazne na 40 minút v zápche, čo s tým máme robiť? Ale cestujúcich chápem, lebo keby mne meškal autobus, aj ja by som sa sťažoval."