Reply on: KVKV #3745:
Ja uvažujem v intenciách, že trolejbus (bez ohľadu na pohon) by mohol premávať výlučne po čadičových kockách, ktoré sú uložené tak, že jazda po nich nie je príjemná (osobná skúsenosť - šiel som vo veľkej zásobovacej dodávke), cyklistický chodník sa použiť nemôže a porfýrová dlažba sa pri takej záťaži zničí (dodávateľ kameňa sa vyjadril o maximálnej 8-10 t záťaži). To znamená, že prinajlepšom prichádza do úvahy výmena čadičových kociek za zaoblenejšie, a to by sa už rovno mohli vymeniť aj koľaje a spevniť spodok popri dóme.
Ved ste sa kvoli rekonstrukcii tej Hlavnej zadlzili ako svine! Tak z toho aj nieco majte, sakra! Obnovit elektricku po Hlavnej!!!
KVKV
V dohladnej dobe sa chystá určitý mediálny tlak na obnovu mhd na Hlavnej. (aspoň v obmedzenej forme).Pre určité kategórie občanov sa stáva centrum nedostupné. Pre invalidov a starých ludí je to pešo ďaleko. Akékolvek aktivity,petičné akcie, iniciovanie médií atď je vítané.
Návrat električky by bol ideálny ,ale nereálny.
A práve 24Tr/bat. je tým pravým, čo by riešilo situáciu. Nákup dvoch troch vozov (dva v prevádzke +záložný) ,nasadenie na "L73" v upravenej alebo skrátenej trase 71 . Nič iné netreba upravovať, vyrábať, snáď len označiť zastávky. Interval by postačoval 30-40min.
Pochopitelne pokial by existoval "trolino 18" v tejto verzii bolo by to lepšie. Ale 24Tr už jazdí!