Reply on: Dopravák #3593:
Ty by si v každom prípade mal tiež absolvovať psychologické školenie na tému "Vzťah dodávateľa k zákazníkovi" a "Zákazník nie je náš nepriateľ", pretože si úplne typickým príkladom negativistického vodsičského pohľadu. A potom sa čudujete, že vás zamestnávateľ dusí, kde sa len dá.
Vladimír
Re #3589 KVKV: Súčasný zákon neumožňuje dopravcovi výšku pokuty znížiť. To sa ale zmení (alebo možno už aj zmenilo) novelizáciou tohto zákona.
Ak si doma zabudneš predplatný lístok, tiež sa prirážka znižuje. V Košiciach sa prirážka rovná desaťnásobku základného cestovného, takže v meste je to 120 Sk.
Re #3593 Dopravák: Vo všeobecnosti ja osobne od revízora očakávam len toľko, aby pokiaľ naňho cestujúci nejakým spôsobom neútočí, vystupoval slušne. Niektorí totiž trpia chorobou z povolania a v každom cestujúcom vidia potenciálneho čierneho pasažiera. Ak je cestujúci neslušný, revízor by mal byť školený na to, aby sebe, čiernemu pasažierovi aj ostatným ukázal, že je inteligenčne na tom vyššie ako útočník a nenechal sa vyprovokovať. Ale v takomto prípade viem presa len pochopiť, že všetci sme ľudia a aj revízor sa niekedy môže nechať vytočiť.
Aby som ešte zhrunul moje zážitky s košickými revízormi musím napísať, že okrem jediného prípadu asi spred štyroch rokov som sa nikdy s neslušným vystupovaním revízora v Košiciach nestretol. Preto všade kam prídem šírim dobré meno košických revízorov, pretože moje zážitky sú vždy o ich slušnom a profesionálnom vystupovaní pri práci.