Reply on: Dopravák #3593:
Ty by si v každom prípade mal tiež absolvovať psychologické školenie na tému "Vzťah dodávateľa k zákazníkovi" a "Zákazník nie je náš nepriateľ", pretože si úplne typickým príkladom negativistického vodsičského pohľadu. A potom sa čudujete, že vás zamestnávateľ dusí, kde sa len dá.
KVKV
ad.revizori.
Veď o to ide , aby si lístky kúpili. Inteligentné riešenie, lepšie ako trapné konflikty a nadávky.
V Košiciach nastala až chorobná snaha o elimináciu čp a opatrenia v R-kách, nástupy prednými dverami** ,drzé a hulvátske chovanie niektorých revizorov. /schizofrénna paranoja/
Presnosť, intervaly a kvalita mhd nezodpovedajú ani výške cestovného natož výške pokút (ja viem-zákonom dané) .
V niektorých mestách je to tak ,že priamo revízorovi zaplatená pokuta je nižšia -zpravidla polovičná, pre prípad ,že cestujúci zabudol predplatný lístok ,má možnosť myslím do 30dní sa preukázať na stanovenom mieste a zaplatí symbolickú pokutu 30korún.
Revizori nechytajú cestujúcich pod krkom ani neblokujú otváranie dverí v zastávkach dokial nevymožu od čp občianku.
To som videl v ke, koli čp a revizorom som sa musel viezť o zastávku ďalej. To je balkán !!!