Reply on: SHORTY #3476:
Prevádzka do Čermela, na Masarykovej(Marxovej), kirovovej, pred starou stanicou, je zdokumentovaná, vyšla v roznych publikáciách, z tratí do Ťahanoviec , Aničku, Tehelňu nemám a nepoznám fotky,
Z nákladnej prevádzky som videl kdesi obrázok súpravy vchádzajúcej z Floriánskej na Kuzmániho a ešte asi dva z nákladnej prev. Hladám tiež podobné veci.
Bolo by však zaujímavé fotograficky zdokumentovať dnešný stav pozostatkov týchto tratí.
Zo skladnej ulice sú zbytky kolají a stlpov do objektu pos.správy, v jej objekte pomerne dosť kolají,
v starej nemocnici u bývalej kotolni stopy po kolajách a stlpoch,
Na Floriánskej pri vjazde do pivovaru kolaje včetne výhybky
v Ťahanovciach na konečnej stlp vedenia a stopy bývalej trati
na Aničku zbytky kolajníc a pražcov
pred cintorinskou bránou priehradový stlp vedenia
v Čermeli sú odrezané zbytky stlpov v smyčke, teleso trate je dobre rozoznatelné
atď.
K malej stanici nikdy neviedla ani trať ani vlečka.
V niektorých knihách sú nezmyselné mapky vlečkovej siete.
1018
Nemyslim si (vlastne skusenosti), ze by Slovaci boli nedostatocne vyzretym narodom pre pouzivanie dopytu. Uz len preto, ze v Blave a aj Nitre sa pouziva a aj pretro, lebo vsetci dobre vieme, ze nase tbusy ho spociatku bez pardonu pouzivali a bez problemov po case to frcalo. Okrem toho, ja pouzivam vyhradne dopyt na brikach T6 (bohuzial doteraz za vyse roka len 2x) a vobec to nie je problem. Nerobme zo seba idiotov, ak sa to je schopny naucit "blby blaznivy Talian", tak to zvladne aj "blby gaadzo Slovak". Ani v jednom ceskom meste sa dopyt nespustil na vsetkych vozidlach naraz a frci to. Takze ak vozidla budu dostatocne oznacene, bude tomu predchadzat masivnesjia kampan a vsetko sa spusti k urcitemu datumu, NEMA PROBLEMA.
este k tomu clanku v Dopravnom magazine; aj moje meno je tam uvedene ako spolupraca ? Clanok bol vytvoreny medzi sviatkami, az na niekolko fotiek su vsetky z tohto obdobia.