Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peter55 #33817:
Mám zvýšenú teplotu, som vypísaný .
Re #33822 BMko : Diki za vysvetlenie
Re #33820 tbus : Už sa stáva aj to ?
Reply on: LeLe #33834:
To je jedno keď tam vedeli urobiť "kruhač" tak určite nebol problem urobiť normalne čiary.
Reply on: Peter55 #33833:
Tam bola dobrá spleť čiar, hlavne v miestach, kde bol precod pre chodcov, to bolo velmi zaujimave.
Nečudujem sa keď je kruháč niekd ekde sa križujú 2 hlavné cesty ako na moldavskej ale toto je totalny nezmysel ta Ondavska veď tam je jedna hlavná cesta a obyčajna odbočka na dalšie ulice určite to tam nebolo neviem ako frekventovane.
Hm, zatial co krizovatka na csa-zimna riesi napriklad ten problem ze od kpt.nalepku sa ponovom da odbocit hocikam (predtym len vpravo), tato krizovatka na ondavskej nieriesi nic, ba naopak skor komplikuje situaciu. Neviem v com bol stary system nevyhovujuci. No a ten smer na parkovisko, to je nieco uzasne, hlavne ze rampa (pomerne nova) stoji o kusok dalej.
Reply on: BMko #33830:
ale nie pre tie trolejbusy ?
Reply on: 5 #33828:
Dopravné značenie nepredpokladá, že napadne toľko snehu, že nebude vidieť tú kruhovú zebru. Treba tam do toho kruhu nabiť kolíky, hneď bude vsjo jasno. ? Aj ja som si všimol, že niektorí vodiči jazdia ako keby tam ten pseudokruhák nebol, ale niektorí jazdia podľa ako keby tam bol. Som zvedavý koľko ešte takýchto "kruhákov" sa tu svojvoľne vytvorí.
Reply on: PTI #33818:
Novodobá košická staviteľská metóda "Dajce nam 3 kýble farby a vecej nám netreba" sa po cyklotrasách začína úspešne etablovať aj pri kruhových objazdoch. Tu raz budeme takto stavať aj byty... Namaľujeme si a bude.

Mal som tú česť si to pred pár dňami vyskúšať ako chodec. Ak idete priamo po Ondavskej, musíte prekonať 2 priechody, ktoré sú oddelené tým kruhom. Ocitnúť sa v tom kruhu (uprostred dovtedy vedenej cesty) počas plnej premávky je ozaj adrenalín. Čo tam bude v zime, keď čiary nebude vidno... Konkrétnu zodpovednosť (ako vždy) nemá nikto, že...

Do pozornosti ako vizitku Správy komuníkácií dávam aj dieru uprostred cesty/v zastávke pri Laborci (smer Mier). Až tam raz vletí motorkár alebo cyklista... Nonsens.
Reply on: pedro77 #33824:

Áno, ale to je viac menej stále iba priesečná križovatka, úpravou vodorovného značenia je mierne odklonený smer od Športovej haly k Amfiku. Ale sa tam neparkuje primo v kruhu, ani chodci nechodia tak že nevedia kde idú. Je to prehľadné a aj polomery sú aké-také. Kruhová to nie je, tá ozaj musí mať stredový ostrovček vyvýšený a všetky vjazdy sú s dávaním prednosti v jazde.
Lenže toto čudo na Ondavskej nie je opreté absútne o nič. Nech sa správa komunikácií s policajtami čo to odsúhlasili, modlia, aby sa tam niečo vážne v najbližších dňoch nestalo, nedajbože smrťák, lebo do smrti budú behať po súdoch.
Reply on: BMko #33822:

... a tá T3mod stála nemalé peniaze.
Reply on: PTI #33818:

fakt je, že zatiaľ je to čudo... ale ta cesta do stratena asi pojde do noveho parkoviska. Preto aj ten nepodarený akoby kruhový objazd. Minule tam aj bus Mhd si to švihol cez stred kruháku... ?
Reply on: PTI #33818:
Podobne riesenie je na krizovatke csa a zimna, tam sa to dost osvedcilo, tak si niekto zmyslel ze to pojde aplikovat hocikde inde.....
Reply on: BMko #33822:
PS: k tej bratislavskej spolu z kosickou podotykam len, bol by to asi zazrak keby sa to vobec vedelo pohnut nevravim, ze este vacsi by bol keby to aj brzdit vedelo
Reply on: Davidoshmhd #33815:
No na to sa da jednoducho odpovedat : T3mod sa da spriahnut len z jej sestrou ktora jazdi , pardon stoji na 10 kolaji na Jurajovom dvore v Bratislave. s tym rozdielom, ze ma iny podvozok. No a preco sa neda s niecim inym spojit? V prvom rade nemas napatie na brzdy, nevies zabezpecit komunikaciu a spolupracu asynchronnej vyzbroje z odporovou vyzbrojou.A tie dvere to je najmensi problem. Dalej nemozes zapojit voz ako vlecny do prevadzky z ludmi nakolko tazny voz nie je na to konstrukcne a ani vykonovo stavany. Este aj supravy klasickych T3 nemozes len tak kombinovat, lebo ORka nie su zladene. Obzvlast u Kosickych je to rarita, lebo sme uz asi jediny v Ceskoslovensku, ktory pouzivame mechanicke OR namiesto elektrickych. Je to cele smutne
Reply on: tbus #33820:
musis otvorit oci. V posledenej dobe je casto vidiet supravy B732 + B932 ale ba z B732 je sem tam spriahnuty Tedom, 941, SU 15 a B732NGST
Reply on: Davidoshmhd #33815:
ked je top take jednoduche preco v Kosicoch este neexistuju autobusove supravy? B932+B732 s emhadakom ?
Reply on: PTI #33818:
Ci vole to je sila, nechapem načo s toho urobili križovatku veď tam je jedna hlavná cesta a obyčajne odbočky na ulice. ? V KE sa všetko rieši kruhovym objazdom ?
Nenašiel som tu zatiaľ názor na úpravu križovatky na Ondavskej, tak si dovolím pár poznámok:

http://titl.blog.sme.sk/c/151015/Parodia-na-kruhovu-krizovatku.html

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.