fakt je, že zatiaľ je to čudo... ale ta cesta do stratena asi pojde do noveho parkoviska. Preto aj ten nepodarený akoby kruhový objazd. Minule tam aj bus Mhd si to švihol cez stred kruháku... ?
PS: k tej bratislavskej spolu z kosickou podotykam len, bol by to asi zazrak keby sa to vobec vedelo pohnut nevravim, ze este vacsi by bol keby to aj brzdit vedelo
No na to sa da jednoducho odpovedat : T3mod sa da spriahnut len z jej sestrou ktora jazdi , pardon stoji na 10 kolaji na Jurajovom dvore v Bratislave. s tym rozdielom, ze ma iny podvozok. No a preco sa neda s niecim inym spojit? V prvom rade nemas napatie na brzdy, nevies zabezpecit komunikaciu a spolupracu asynchronnej vyzbroje z odporovou vyzbrojou.A tie dvere to je najmensi problem. Dalej nemozes zapojit voz ako vlecny do prevadzky z ludmi nakolko tazny voz nie je na to konstrukcne a ani vykonovo stavany. Este aj supravy klasickych T3 nemozes len tak kombinovat, lebo ORka nie su zladene. Obzvlast u Kosickych je to rarita, lebo sme uz asi jediny v Ceskoslovensku, ktory pouzivame mechanicke OR namiesto elektrickych. Je to cele smutne
Ci vole to je sila, nechapem načo s toho urobili križovatku veď tam je jedna hlavná cesta a obyčajne odbočky na ulice. ? V KE sa všetko rieši kruhovym objazdom ?
Odídem od témy ale.. Myslím , že by sa mohla T3MODka využiť ako B voz. Dá sa kuplovať, no ale musel by byť stále nejaký MHĎák v kabíne T3MODky, aby otváral dvere a pod. pretože neexistuje prepojenie napr. T3+T3MOD. T3MOD totiž nemá zásuvku viacčlenného riadenia ani nič podobné. Čo na to poviete?
Asi zaúčinkovala naftovo-plynná lobby... A 4/5 z nášho predstavenstva aj tak majú jasno čo ekologická doprava je a čo nie. Takže to môžme smelo preskočiť.
Re #33808 5: Asi autor textu myslel, že aj na Furči je hora a na nej treba vystavať pomník "vďaky" (za posledné peniaze) čo ešte v rozpočte Furče sú tomuto exstarostovi ako memento.
- Nebudú podporované projekty, pri ktorých zároveň spolu so zvýšením podielu trolejbusovej, električkovej dopravy, prípadne dopravy na CNG alebo LPG nedôjde k zníženiu podielu autobusovej dopravy na naftu, prípadne benzín
- Podmienkou oprávnenosti projektov zahrňujúcich nákup električiek, trolejbusov alebo duobusov je existencia trolejbusovej a električkovej trate. Výstavba nových električkových a trolejbusových tratí nie je oprávneným nákladom.
- (...) Budovanie CNG čerpacích staníc je oprávnenou aktivitou len v spojení s aktivitou plynofikácie autobusov a CNG čerpacie stanice musia byť budované len pre účely plynofikácie autobusov.
čiže efektívne jediné, čo sa za tie europrachy dá kúpiť, sú čo? ?
Ideálna domovská linka pre 6270. Vzhľadom na vekovú štruktúru potenciálnych cestujúcich ešte domontovať pár lôžok a ide sa.
Re #33779 eMareq: Len tak mimochodom, "Na hore" sa volá aj preslávená lokalita, kde budovateľ Lumtzer postavil 1,5 skeletu za 90 miliónov. Čo možno predznačuje úspešnosť projektov "Na hore 1" a "Na hore 2". ?
Re #33806 Irisb: +popoludňajší vláčik 18+55 od novej nemocnice až na Furču.
nesnazim sa vas presvedcit ze je na tahanovce najhorsia doprava, vlaciky su vsade, ale tymi vlacikmi (nemal som namysli vsetko naraz ale tu istu trasu) som len poukazoval na NEZMYSELNOST tych liniek cize uplne (51) alebo takmer komplet kopirovanie trasy inej linky (36)
Re #33805 Peter55: o tom "ze mi to nevyhovuje" som ja osobne nenapisal nic, ked ano, tak to mozno len tak vyznelo vytrhnute z kontextu ale niesom si toho vedomy. A Trolejbusy ti nezavidim, ja si na slimaka prestupim pri tescu ?
saly
fakt je, že zatiaľ je to čudo... ale ta cesta do stratena asi pojde do noveho parkoviska. Preto aj ten nepodarený akoby kruhový objazd. Minule tam aj bus Mhd si to švihol cez stred kruháku... ?